Quote from Guest on 15 September 2011, 17:26Hej,
Har sökt runt bland alla inlägg utan framgång.
Finns det någon möjlighet att ställa in så att man får ett mail när någon lägger ett nytt inlägg i en diskussion som man själv har lagt ett inlägg i?
Hej,
Har sökt runt bland alla inlägg utan framgång.
Finns det någon möjlighet att ställa in så att man får ett mail när någon lägger ett nytt inlägg i en diskussion som man själv har lagt ett inlägg i?
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 17:36Nej, det finns det inte, och tur är väl det. "funbeat" någonstans i mailet skulle genast bli svartlistat på alla servrar 😉
Nej, det finns det inte, och tur är väl det. "funbeat" någonstans i mailet skulle genast bli svartlistat på alla servrar 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 17:58Oj du milde så mycket mail jag skulle få om den där funktionen fanns.
Fast om man kunde välja/välja bort själv, någon typ av checkbox "maila mig när någon svarar" på specifika trådar bara kanske det ksulle fungera.
Oj du milde så mycket mail jag skulle få om den där funktionen fanns.
Fast om man kunde välja/välja bort själv, någon typ av checkbox "maila mig när någon svarar" på specifika trådar bara kanske det ksulle fungera.
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 18:01Om man då jämför med hur det fungerar i stora världen utanför Funbeat, så har tex ByggaHus forum så att man får ett mail när någon skriver i den tråden man själv skrivit i (om man ställt in det i sin profil). Sedan får man inga fler mail innan man läser t
Om man då jämför med hur det fungerar i stora världen utanför Funbeat, så har tex ByggaHus forum så att man får ett mail när någon skriver i den tråden man själv skrivit i (om man ställt in det i sin profil). Sedan får man inga fler mail innan man läser t
Quote from Funbeat user on 15 September 2011, 18:02Men jag är ju inne i så många trådar, och flera gånger om dagen dessutom 🙂
Fast är det valbart är det inga problem, då väljer man ju bara bort att få mail - klart!
Men jag är ju inne i så många trådar, och flera gånger om dagen dessutom 🙂
Fast är det valbart är det inga problem, då väljer man ju bara bort att få mail - klart!
Quote from Elias Engqvist on 15 September 2011, 19:41Ofta är det väl så att man kan kryssa i "maila om det händer nåt" varje gång man lägger in ett inlägg!
Ofta är det väl så att man kan kryssa i "maila om det händer nåt" varje gång man lägger in ett inlägg!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 09:33Jag håller med de som vill ha det som valbart alternativ, men tycker inte heller att det är så viktigt, man får ju en lista direkt när man loggar in med vilka trådar man har deltagit i om det har hänt något mer där redan?
Jag håller med de som vill ha det som valbart alternativ, men tycker inte heller att det är så viktigt, man får ju en lista direkt när man loggar in med vilka trådar man har deltagit i om det har hänt något mer där redan?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:20Hmm, har jag missat något om det skall dyka upp vid inloggning?
Hmm, har jag missat något om det skall dyka upp vid inloggning?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 19:19Man kanske måste lägga till det i högerkolumnen då? Men det hade jag redan gjort före den här nydaningen så det låg kvar för mig.
Men annars kan du ju bara klicka på ikonen längst upp till vänster, den som det står hur många olästa diskussioner du har?
Man kanske måste lägga till det i högerkolumnen då? Men det hade jag redan gjort före den här nydaningen så det låg kvar för mig.
Men annars kan du ju bara klicka på ikonen längst upp till vänster, den som det står hur många olästa diskussioner du har?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 21:11Höger brukar vi kalla den riktningen --->
😉
Höger brukar vi kalla den riktningen --->
😉