Quote from Guest on 2 January 2013, 20:30Hej!
Cyklade på Mallis förra våren and loved it. Då med eget sällskap.
Vill gärna göra om resan i vår 🙂 Blir dock inte av med klubben (bommade anmälningstiden).
Har ni några rekommendationer gällande arrangör?
Eftersom jag reser utan sällskap vill ja
Hej!
Cyklade på Mallis förra våren and loved it. Då med eget sällskap.
Vill gärna göra om resan i vår 🙂 Blir dock inte av med klubben (bommade anmälningstiden).
Har ni några rekommendationer gällande arrangör?
Eftersom jag reser utan sällskap vill ja
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 20:40Åk själv och spara halva kostnaden. Det finns hur många som helst att cykla med på Mallis.
Boka något runt Palma-El Arenal så inte transporterna blir dyra T&R Aero Puerto.Ska du hyra cykel så ordna det hemifrån via nätet. Ta med din sadel o pedaler-sko
Åk själv och spara halva kostnaden. Det finns hur många som helst att cykla med på Mallis.
Boka något runt Palma-El Arenal så inte transporterna blir dyra T&R Aero Puerto.
Ska du hyra cykel så ordna det hemifrån via nätet. Ta med din sadel o pedaler-sko
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 20:45@David: Visst kan jag tänka mig att åka själv, men hur ska jag hitta mig ett gäng att cykla med? Knacka dörr på cykelhotell? Eller köpa bärs till folks i Petra så att de tar sig an mig? Ja, jag vet! Jag raggar upp Wüst-mannen så kan han ge mig privatlekti
@David: Visst kan jag tänka mig att åka själv, men hur ska jag hitta mig ett gäng att cykla med? Knacka dörr på cykelhotell? Eller köpa bärs till folks i Petra så att de tar sig an mig? Ja, jag vet! Jag raggar upp Wüst-mannen så kan han ge mig privatlekti
Quote from Rasmus Olsson on 2 January 2013, 20:48Menar du Fredrikshof med klubb? Det släpptes ju fler flygstolar, men de kanske är slut det med? Ja om inte häng med, var skitkul förra året.
Menar du Fredrikshof med klubb? Det släpptes ju fler flygstolar, men de kanske är slut det med? Ja om inte häng med, var skitkul förra året.
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 20:49@Bruse: Nä, är med i Västerås CK.
@Bruse: Nä, är med i Västerås CK.
Quote from Rasmus Olsson on 2 January 2013, 20:50Gå med i hovet och åk med oss! Inte alla klubbar som chartrat ett helt eget plan.
Gå med i hovet och åk med oss! Inte alla klubbar som chartrat ett helt eget plan.
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 20:56Ja, det är ett problem om man inte kan språket.
Ja, det är ett problem om man inte kan språket.
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 20:57@Bruse: Nä, känner lite folks i Hofvet. Men vettefan om jag ska gå med i den klubben… Nog är jag FRÅN Sthlm men bor inte där så tränar helst med min lokala cykelklubb 🙂 Men hade iofs varit värt bara för att åka till Mallis höhö…
@Bruse: Nä, känner lite folks i Hofvet. Men vettefan om jag ska gå med i den klubben… Nog är jag FRÅN Sthlm men bor inte där så tränar helst med min lokala cykelklubb 🙂 Men hade iofs varit värt bara för att åka till Mallis höhö…
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 21:11- Katja, jag bor i Kungsör och är medlem i VCK och gick med i Fredrikshof just för att få en "bra" anmälan till campmallorca.
Det är mitt fjärde år med campmallorca.
Jämfört med VCK cykelläger blir det mer cykling och mindre fika, det är ca 140 cyklister
- Katja, jag bor i Kungsör och är medlem i VCK och gick med i Fredrikshof just för att få en "bra" anmälan till campmallorca.
Det är mitt fjärde år med campmallorca.
Jämfört med VCK cykelläger blir det mer cykling och mindre fika, det är ca 140 cyklister
Quote from Funbeat user on 2 January 2013, 21:15@Peter: Jaså! Mm, de verkade ha sjyssta turer! Partade med dem en kväll… Fan kom på att jag är skyldig för bärs till en hofvare… Jaja får bli att återgälda en annan gg… Ska glida in på deras hemsida nu och kanske vänsterprassla lite, VCK får skylla sig sj
@Peter: Jaså! Mm, de verkade ha sjyssta turer! Partade med dem en kväll… Fan kom på att jag är skyldig för bärs till en hofvare… Jaja får bli att återgälda en annan gg… Ska glida in på deras hemsida nu och kanske vänsterprassla lite, VCK får skylla sig sj