Quote from Guest on 15 February 2013, 20:53Olympisk distans med drafting.
1500m Simning
38km cykling
10km löpningColonia De Sant Jordi
Hemsida: www.mallorcatriathlon.com
Olympisk distans med drafting.
1500m Simning
38km cykling
10km löpning
Colonia De Sant Jordi
Hemsida: http://www.mallorcatriathlon.com
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 21:03Erik, undrar, hur reser du? Undrar om du t.ex. åker med ett charterbolag som har lämplig utfärd och hemfärd.
Erik, undrar, hur reser du? Undrar om du t.ex. åker med ett charterbolag som har lämplig utfärd och hemfärd.
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 14:11Tjena,
Åker med Ryanair tis-tis för ca 2000:- inkl. cykeltransport. Sen skall jag bo ihop med en polare hos en bekant till honom. Går säker att hitta billigt boende separat om man inte vill köra charter utan flyga med Ryanair.
//ERiK
Tjena,
Åker med Ryanair tis-tis för ca 2000:- inkl. cykeltransport. Sen skall jag bo ihop med en polare hos en bekant till honom. Går säker att hitta billigt boende separat om man inte vill köra charter utan flyga med Ryanair.
//ERiK
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 15:51Norwegian flyger också reguljärt till Mallorca, vet att Trimallorca som jag ska åka på träningsläger med samma period köpt flygstolar hos dem.
Norwegian flyger också reguljärt till Mallorca, vet att Trimallorca som jag ska åka på träningsläger med samma period köpt flygstolar hos dem.
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 18:12För att åka - och få chans att tävla - måste jag ta med familjen (måste? nä, vill!). Så, därför jagar jag ett charterpaket som passar. Helst med utflyg Borlänge.
För att åka - och få chans att tävla - måste jag ta med familjen (måste? nä, vill!). Så, därför jagar jag ett charterpaket som passar. Helst med utflyg Borlänge.
Quote from Funbeat user on 25 February 2013, 12:15Synd, denna missar man då jag landar dagen efter. 🙁
Synd, denna missar man då jag landar dagen efter. 🙁