Quote from Guest on 10 June 2011, 21:39Hej,
Någon som cyklat Malmö-Åhus ?. Tacksam för tips på vilka vägar man ska välja.
Tackar på förhand / Björn
Hej,
Någon som cyklat Malmö-Åhus ?. Tacksam för tips på vilka vägar man ska välja.
Tackar på förhand / Björn
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 21:49Hej!
Min tur för två veckor sen. Jag vek av innan Åhus och fortsatte till Sölvesborg. Men när du är nära så vet du hur du ska cykla.Staffanstorp - Dalby - Torna Hällestad - Revinge by - Efter Torna Hällestad sväng höger på Hallingavägen när huvudvägen v
Hej!
Min tur för två veckor sen. Jag vek av innan Åhus och fortsatte till Sölvesborg. Men när du är nära så vet du hur du ska cykla.
Staffanstorp - Dalby - Torna Hällestad - Revinge by - Efter Torna Hällestad sväng höger på Hallingavägen när huvudvägen v
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 22:05Everöd passerades också.
Everöd passerades också.
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 21:03Kul med respons från frågeställaren. R-hål! :@
Kul med respons från frågeställaren. R-hål! :@
Quote from Lena O on 14 June 2011, 23:40What! Have a bad day??
He might be lying in hospital, dead, or on holiday ... or perhaps he knows you 😉
What! Have a bad day??
He might be lying in hospital, dead, or on holiday ... or perhaps he knows you 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 21:28När du kommer till Huarödkan du även svänga mot degeberga, via vittskövle och sedan åhus,blir nog något kortare.
När du kommer till Huarödkan du även svänga mot degeberga, via vittskövle och sedan åhus,blir nog något kortare.