Quote from Guest on 9 June 2011, 18:18Hej på er cyklister,
Jag tänkte fråga er om hjälp.
Jag cyklar inte men rullar (inlines) har ni några bra tips på cykelbanor eller vägar som inte är trafikerade med bra asfalt ända ned till Ystad från Malmö?. Jag har ingen koll här nere då jag bara bott hä
Hej på er cyklister,
Jag tänkte fråga er om hjälp.
Jag cyklar inte men rullar (inlines) har ni några bra tips på cykelbanor eller vägar som inte är trafikerade med bra asfalt ända ned till Ystad från Malmö?. Jag har ingen koll här nere då jag bara bott hä
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 18:28Kustvägen kan kanske funka om du kör mitt på dagen utanför turistsäsong.. Annars blir det svårt, 101an har periodvis tung trafik och även om vägen norr om E65an genom Torup och Häckeberga är väldigt fin är det nog alltför mycket backar och för dålig asfa
Kustvägen kan kanske funka om du kör mitt på dagen utanför turistsäsong.. Annars blir det svårt, 101an har periodvis tung trafik och även om vägen norr om E65an genom Torup och Häckeberga är väldigt fin är det nog alltför mycket backar och för dålig asfa
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:03Tackar för svar, det hjälper lite ändå. Tänkte man kan köra kl ca 05.00 på en söndag morgon. Då lär det vara sjukt dött 🙂
Tackar för svar, det hjälper lite ändå. Tänkte man kan köra kl ca 05.00 på en söndag morgon. Då lär det vara sjukt dött 🙂