Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den 16 oktober arrangerar jag en löpning mellan Malmköping och Östertälje. Man springer på Sörmlandsleden och distansen är 120,5 km.

Det är etapp 20-9 och utförlig information om etapperna samt karta finns på Sörmlandsledens hemsida, http://www.sormlandsleden.s

Vi blir minst två...hoppas att det dyker upp ett par till.

Skriver in i kalendern!

Skitakul initiativ Totte....å med en ganska så överkomlig distans...typ tre marathonlopp i följd....ehe!?. Logistiken däremot lite värre...men som sagt det är långt till mitten av oktober...Hoppas att du får många medresenärer å att när startskottet går ä

Ja, det är "trevligare" med uppehåll. Vid regn är det bara "trevligt".

Logistiken är alltid intressant att försöka få till. Det är inga problem att åka till Malmköping och komma igång med löpningen. Det enda som inte är undersökt är var man kan fylla på

Jag kommer inte att arrangera detta i höst. Jag måste reka och träna och bli riktigt i form innan detta arrangemang kan genomföras.

Men...den som väntar på någonting gott.

Jag ska försöka hitta ett datum under våren 2011 som passar istället.

Ni som är

Grym insats av dig på SUM. Bra snitslat. Hakar gärna med på denna tur ifall det passar i vår med tanke på TEC & Ursviks ultra. Kanske i Maj?

mvh d

Ja, datumet måste bestämmas. Det får naturligtvis inte krocka med någonting annat, bara det är en omöjlighet egentligen.

Under november, som senast, bestäms datumet.

Edit:

Det lutar åt 9 juli 2011. Start på förmiddagen. Vad sägs om det?

Juli är väl br