Quote from Guest on 10 May 2010, 18:17...har vita strumpor.
Fortsätt fylla i listan, tack!
...har vita strumpor.
Fortsätt fylla i listan, tack!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 18:27...har gjort en Clipless Vurpa
...har gjort en Clipless Vurpa
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 18:29Räknas övergångs-ställe-trillningar eller måste det vara en "riktig" vurpa?
Tillägg:
Man är ingen riktig cyklist om man inte rakar benen anser somliga. Och andra tycker att man måste ha en räser.
Räknas övergångs-ställe-trillningar eller måste det vara en "riktig" vurpa?
Tillägg:
Man är ingen riktig cyklist om man inte rakar benen anser somliga. Och andra tycker att man måste ha en räser.
Quote from Rasmus Olsson on 10 May 2010, 18:36"markera som ointressant"
"markera som ointressant"
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 19:25+1 på Bruse
+1 på Bruse
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 19:30Ja, det räknas Maria! 🙂 Grattis och välkommen i klubben!
Ja, det räknas Maria! 🙂 Grattis och välkommen i klubben!
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:49Jag gjorde min första riktiga vurpa på racer i början av april. För att rengöra såret var jag tvungen att delvis raka ett ben. Är jag en riktig cyklist då? 🙂 Kan tilläggas att jag alltid kör med vita strumpor när jag har korta byxor.
Jag gjorde min första riktiga vurpa på racer i början av april. För att rengöra såret var jag tvungen att delvis raka ett ben. Är jag en riktig cyklist då? 🙂 Kan tilläggas att jag alltid kör med vita strumpor när jag har korta byxor.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:52Däck explosion det blev ca 10cm reva slangar hade jag men inget däck.
ca 5mil hemmifrån vilket öde tur att man hade mobilen.:-(
Däck explosion det blev ca 10cm reva slangar hade jag men inget däck.
ca 5mil hemmifrån vilket öde tur att man hade mobilen.:-(
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 20:53cyklat några timmar i hällregn...helvetes jävlar vad kallt det var ikväll. Den kopp kaffe som strax ska intas kommer inte att vara av denna värld.
cyklat några timmar i hällregn...helvetes jävlar vad kallt det var ikväll. Den kopp kaffe som strax ska intas kommer inte att vara av denna värld.
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 22:45Sorry Susse, det finns redan svar på frågeställningen och det är... förrän man har snittat 40 km/h på ett utlyst tempolopp... eller nåt sånt. David vet.
Sorry Susse, det finns redan svar på frågeställningen och det är... förrän man har snittat 40 km/h på ett utlyst tempolopp... eller nåt sånt. David vet.