Quote from Guest on 4 August 2013, 06:02http://www.svd.se/nyheter/inrikes/thriatlontavlare-drunknade_8396598.svd
"En man i 30-årsåldern drunknade i samband med med en triathlontävling vid Holmsjö i östra Blekinge på lördagen, uppger polisen i Blekinge. Mannen saknades efter simmomentet i tävli
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/thriatlontavlare-drunknade_8396598.svd
"En man i 30-årsåldern drunknade i samband med med en triathlontävling vid Holmsjö i östra Blekinge på lördagen, uppger polisen i Blekinge. Mannen saknades efter simmomentet i tävli
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 06:12Läste om det igår i Aftonbladet
Det var en privat tävling med en kompisgäng.
Synd på honom och hans familj. Men det punktera hur viktig det är men funktionär och säkerhet i vatten.
Lite södra om där var vatten bara 14-16grader för två veckor sedan.
Läste om det igår i Aftonbladet
Det var en privat tävling med en kompisgäng.
Synd på honom och hans familj. Men det punktera hur viktig det är men funktionär och säkerhet i vatten.
Lite södra om där var vatten bara 14-16grader för två veckor sedan.
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 06:57Trist
Trist
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 09:39Jag var där och körde en olympisk distans.
Vattentempen var 22 grader.Tillbaka från cyklingen fick vi reda på vad som hänt och tävlingen var avbruten.
Det var dykare i vattnet och helikopter uppe.Det trista är att jag känner denna kille lite då han ä
Jag var där och körde en olympisk distans.
Vattentempen var 22 grader.
Tillbaka från cyklingen fick vi reda på vad som hänt och tävlingen var avbruten.
Det var dykare i vattnet och helikopter uppe.
Det trista är att jag känner denna kille lite då han ä
Quote from Funbeat user on 5 August 2013, 12:34Oavsett om det fanns sjukdomstillstånd med i bilden eller inte, så räcker det med en oavsiktlig spark eller kallsup som gör att någon får in vatten i lungorna och kanske sjunker som en sten. Vad jag förstått hände detta med flera båtar ute så det var max
Oavsett om det fanns sjukdomstillstånd med i bilden eller inte, så räcker det med en oavsiktlig spark eller kallsup som gör att någon får in vatten i lungorna och kanske sjunker som en sten. Vad jag förstått hände detta med flera båtar ute så det var max
Quote from Funbeat user on 5 August 2013, 13:16En av anledningarna varför dom kräver våtdräkt vid en del motionstävlingar.
Då sjunker man iaf inte.
En av anledningarna varför dom kräver våtdräkt vid en del motionstävlingar.
Då sjunker man iaf inte.