Quote from Guest on 5 May 2011, 14:38"Kastet egg på syklist
Nok en gang har en bilist med vilje skadet en syklist."
http://www.syklingensverden.com/baglercms.php?articleID=27537&catID=-1
Man upphör aldrig att förvånas, den sista idioten är inte född än. Och tydligen inte den siste äggskal
"Kastet egg på syklist
Nok en gang har en bilist med vilje skadet en syklist."
http://www.syklingensverden.com/baglercms.php?articleID=27537&catID=-1
Man upphör aldrig att förvånas, den sista idioten är inte född än. Och tydligen inte den siste äggskal
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:48Förmodligen trodde han att cyklister har en osynlig vindruta som skyddar ... Troligen tänkte han inte alls.
Förmodligen trodde han att cyklister har en osynlig vindruta som skyddar ... Troligen tänkte han inte alls.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:51Låter som ett pojkstreck.
Låter som ett pojkstreck.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 14:52Men har man körkort borde man ha vuxit ifrån sånt, men körkortsåldern är väl bara 18 i Norge också ... 😉
Men har man körkort borde man ha vuxit ifrån sånt, men körkortsåldern är väl bara 18 i Norge också ... 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 22:31Det kan ha vært en syklende politikker som ikke ville utvide den økonomiske overføringen til lantbruket.
Nei, jeg skojer. Får man ett egg i ansiktet i 30km så kan det gjøre samme skade som en sten. Idioter finnes det over alt. Det er 14 dager siden jeg
Det kan ha vært en syklende politikker som ikke ville utvide den økonomiske overføringen til lantbruket.
Nei, jeg skojer. Får man ett egg i ansiktet i 30km så kan det gjøre samme skade som en sten. Idioter finnes det over alt. Det er 14 dager siden jeg
Quote from Lena O on 7 May 2011, 00:23oförskämd. 3 ägg, mjöl, smör och socker vill jag ha.
oförskämd. 3 ägg, mjöl, smör och socker vill jag ha.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 00:11Du gl?mde mj?lken. 😉
Du gl?mde mj?lken. 😉
Quote from Charlotte Skoglund on 8 May 2011, 01:01tja en halv påse med ostbågar fick ett gäng som hojjade örebros 30milare på sig.......& inte hade vettet att förvarna så vi hann att gapa
tja en halv påse med ostbågar fick ett gäng som hojjade örebros 30milare på sig.......& inte hade vettet att förvarna så vi hann att gapa
Quote from Lena O on 8 May 2011, 13:28och inget öl på det heller 🙁
och inget öl på det heller 🙁