Quote from Guest on 16 March 2011, 16:13Vinmaran
Vinmaran
Quote from ellen olsson on 16 March 2011, 16:23Det finns ganska många vinmaror. 🙂
Det finns ganska många vinmaror. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 16:31Låter kul. Medoc har ju börjat bli så stort och jag känner att det kan räcka med att ha sprungit en gång. Kan du tipsa om var och när dessa andra vinmaror går?
Låter kul. Medoc har ju börjat bli så stort och jag känner att det kan räcka med att ha sprungit en gång. Kan du tipsa om var och när dessa andra vinmaror går?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 16:46Sverige? 🙁
Sverige? 🙁
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 16:58Kanske beror på att vi har få vingårdar här i landet.
Fast faktum är att när jag sprang Full Moon Race i somras utmed österlenkusten så hallucinerade jag någonstans där på natten om att det skulle vara trevligt med ett cidermaraton - Marathon du Kivik?!
Kanske beror på att vi har få vingårdar här i landet.
Fast faktum är att när jag sprang Full Moon Race i somras utmed österlenkusten så hallucinerade jag någonstans där på natten om att det skulle vara trevligt med ett cidermaraton - Marathon du Kivik?!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:10Vi har väl för fan systembolag!
Vi har väl för fan systembolag!
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:18Ja. Min fru ordnade ett slags vinmarathon i fjol för andra året utanför Sundsvall där vin flödade. Sträckan var den lite udda 1/3 dels marathon. Det var bara för kvinnor.
Ja. Min fru ordnade ett slags vinmarathon i fjol för andra året utanför Sundsvall där vin flödade. Sträckan var den lite udda 1/3 dels marathon. Det var bara för kvinnor.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 09:44Tror jag läste nånstans att man hade börjat göra vin av vinbär på Åland. Så där finns det kanske utsikter med en Maratona de Alandia...Ska Googla på saken för att kolla upp det hela. Har för mig att artikeln handlade om vinprovning utrikes typ...?????
Tror jag läste nånstans att man hade börjat göra vin av vinbär på Åland. Så där finns det kanske utsikter med en Maratona de Alandia...Ska Googla på saken för att kolla upp det hela. Har för mig att artikeln handlade om vinprovning utrikes typ...?????
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 10:03Reimersholmes Brännvinsmarathon!
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=694310
Tyvärr blev det 48,5 varv 🙁
Reimersholmes Brännvinsmarathon!
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=694310
Tyvärr blev det 48,5 varv 🙁
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 10:22Fast det går att springa utmed vattnet runt Reimersholme och då blir det ju lite färre varv = färre vätskestopp i rundningstältet.
Alternativt kan man förlänga slingan lite grann och göra den mer kuperad genom att springa ut på Långholmen upp till Carlhä
Fast det går att springa utmed vattnet runt Reimersholme och då blir det ju lite färre varv = färre vätskestopp i rundningstältet.
Alternativt kan man förlänga slingan lite grann och göra den mer kuperad genom att springa ut på Långholmen upp till Carlhä