Quote from Guest on 19 October 2014, 13:46Marathon Rotterdam 2015
Marathon Rotterdam 2015
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 13:56Hej Pär, och ni andra..
Trevligt att du skapat den här gruppen! Jag antar att jag kommer fråga er rutinerade löpare här om både det ena och andra om det är OK?
Jag är helt nybörjare, och Rotterdamm ska alltså bli mitt första marathon är tanken..
Något sup
Hej Pär, och ni andra..
Trevligt att du skapat den här gruppen! Jag antar att jag kommer fråga er rutinerade löpare här om både det ena och andra om det är OK?
Jag är helt nybörjare, och Rotterdamm ska alltså bli mitt första marathon är tanken..
Något sup
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 16:36Hej Linny! Jag har visserligen bara sprungit en mara tidigare men ett bra tipps är att försöka få till en hel del mängdträning. De längre passen är guld värda sista milen på en mara. Då menar jag pass på på över 25 km och gärna några över 30 km. Skynda do
Hej Linny! Jag har visserligen bara sprungit en mara tidigare men ett bra tipps är att försöka få till en hel del mängdträning. De längre passen är guld värda sista milen på en mara. Då menar jag pass på på över 25 km och gärna några över 30 km. Skynda do
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 21:27Hej Mattias! Tack för tipsen, jag kan säga att jag är ganska panikslagen och frustrerad för tillfället t- . Jag har ett dåligt vänster knä efter en skidolycka och en spricka i höger fotled som jag fick i somras vilken inte tycks ha läkt så bra.. Jag står
Hej Mattias! Tack för tipsen, jag kan säga att jag är ganska panikslagen och frustrerad för tillfället t- . Jag har ett dåligt vänster knä efter en skidolycka och en spricka i höger fotled som jag fick i somras vilken inte tycks ha läkt så bra.. Jag står