Quote from Guest on 25 May 2009, 23:12Arrangeras av TSOK vid skidstugan i Trollhättan. Banan är 2340 meter kuperad terränglöpning och löps 18 varv med valfritt antal deltagare/lag.
Se inbjudan på http://www2.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=246772
Arrangeras av TSOK vid skidstugan i Trollhättan. Banan är 2340 meter kuperad terränglöpning och löps 18 varv med valfritt antal deltagare/lag.
Se inbjudan på http://www2.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=246772
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:22Starttid för en marathon kl 18 på en onsdag, känns inte optimalt?
Starttid för en marathon kl 18 på en onsdag, känns inte optimalt?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:27Efter jobbet-mrathon liksom......Kutat det några gånger å vill man ha en djävla bra back-träning så är det bara att signa in sig, Jag väntar nog till nästa år med min onda fot. :D:D
Efter jobbet-mrathon liksom......Kutat det några gånger å vill man ha en djävla bra back-träning så är det bara att signa in sig, Jag väntar nog till nästa år med min onda fot. :D:D
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 23:51Sträckningen som var på 90-talet var inte så backig direkt, men dom har väl ändrat sen dess givetvis. Vill minnas att det var en väldigt rolig tävlig, iaf att springa som stafett, det var en 5-10 stycken som sprang alla varv själva, många som hejade på do
Sträckningen som var på 90-talet var inte så backig direkt, men dom har väl ändrat sen dess givetvis. Vill minnas att det var en väldigt rolig tävlig, iaf att springa som stafett, det var en 5-10 stycken som sprang alla varv själva, många som hejade på do
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 08:48Loppet går nu där det fanns från början.
Som mest var det 150 stafettlag + några envisa ensamlöpare.I Trollhättan fanns på 80-talet 24H på cykel + skidor, 12H löpning.
Det var varje år folkfester som man ej ville missa.Snötillgången blev sämre så skid
Loppet går nu där det fanns från början.
Som mest var det 150 stafettlag + några envisa ensamlöpare.
I Trollhättan fanns på 80-talet 24H på cykel + skidor, 12H löpning.
Det var varje år folkfester som man ej ville missa.
Snötillgången blev sämre så skid
Quote from Funbeat user on 26 May 2009, 21:43Men K-G då .!!!...du är för fin i kanten åt helvete.!!?..Ska jag behöva lära ultraloppets-fader i Sverige hur man gör reklam för sitt lopp??????? Det är väl det äldsta å bästa å finaste loppet i VÄRLDEN...visa musklerna..?!
Marathonstafetten är skitakul o
Men K-G då .!!!...du är för fin i kanten åt helvete.!!?..Ska jag behöva lära ultraloppets-fader i Sverige hur man gör reklam för sitt lopp??????? Det är väl det äldsta å bästa å finaste loppet i VÄRLDEN...visa musklerna..?!
Marathonstafetten är skitakul o
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 08:00Enligt dagens TTELA kan det vara sista gången dom kör Marathonstafetten p.g.a.för få anmälda lag. Hoppas det kommer många efteranmälda lag för denna roliga folkfest får inte dö ut. Vi i Slangpöjkera (brand och bevakning på Volvo Aero) ställer givetvis upp
Enligt dagens TTELA kan det vara sista gången dom kör Marathonstafetten p.g.a.för få anmälda lag. Hoppas det kommer många efteranmälda lag för denna roliga folkfest får inte dö ut. Vi i Slangpöjkera (brand och bevakning på Volvo Aero) ställer givetvis upp
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 08:54Väldigt tråkigt om så blir fallet!! Vi ses ikväll Lars, jag skall springa i ditt lag.
Väldigt tråkigt om så blir fallet!! Vi ses ikväll Lars, jag skall springa i ditt lag.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 09:50Kjelle.
Tack vare alla dina positiva skriverier om mina förehavanden behöver jag inte marknadsföra mig själv.
Tillbaks till Marathonstafetten.
Detta är en älskad institution i Trollhättan med omnejd.
Kommer att vara där uppe i kväll som åskådare.Hoppa
Kjelle.
Tack vare alla dina positiva skriverier om mina förehavanden behöver jag inte marknadsföra mig själv.
Tillbaks till Marathonstafetten.
Detta är en älskad institution i Trollhättan med omnejd.
Kommer att vara där uppe i kväll som åskådare.
Hoppa