Quote from Guest on 10 August 2015, 16:02Helmarathon med fullständig klassindelning på en snabb, naturskön vändpunktsbana utmed Vänerns strand i centrala Mariestad med start vid Snapens friluftsområde.
Även kvartsmara för M-motion och K-motion
Loppet ingår i Furhoffs långloppscup.
Start kl
Helmarathon med fullständig klassindelning på en snabb, naturskön vändpunktsbana utmed Vänerns strand i centrala Mariestad med start vid Snapens friluftsområde.
Även kvartsmara för M-motion och K-motion
Loppet ingår i Furhoffs långloppscup.
Start kl
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 16:12Spännande! Är det en platt bana?
Spännande! Är det en platt bana?
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 21:45Ganska platt.
Jag har inte den mest exakta klockan precis.. men ett litet hum om "plattifikationsgraden" kan man få. 🙂
https://www.endomondo.com/users/2885997/workouts/396102025
Ganska platt.
Jag har inte den mest exakta klockan precis.. men ett litet hum om "plattifikationsgraden" kan man få. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 21:52Det såg ju ganska platt ut, förutom en återkommande knagge vid 2km och 8km (?). Helt okej, bra om det inte är helt pannkaksplatt, det blir så mördande tråkigt då 🙂
Har hört rykten om att det kan vara blåsigt?
Det såg ju ganska platt ut, förutom en återkommande knagge vid 2km och 8km (?). Helt okej, bra om det inte är helt pannkaksplatt, det blir så mördande tråkigt då 🙂
Har hört rykten om att det kan vara blåsigt?
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 22:54"Knaggen" är backe upp/ned till friluftsområdet där start/mål är. Har sprungit 3 ggr och aldrig upplevt det som blåsigt. Däremot KAN det nog vara väldigt blåsigt (i andra lopp i Mariestad har jag önskat mig en mer kil-formad kroppsform 🙂 eller att tvåme
"Knaggen" är backe upp/ned till friluftsområdet där start/mål är. Har sprungit 3 ggr och aldrig upplevt det som blåsigt. Däremot KAN det nog vara väldigt blåsigt (i andra lopp i Mariestad har jag önskat mig en mer kil-formad kroppsform 🙂 eller att tvåme
Quote from Funbeat user on 17 August 2015, 20:27Goddagens! Det råkar inte vara någon som ska köra bil från Stockholm som vill få hjälp med bensinpeng? Alternativt gå ihop och hyra en bil? (Vet att det är lite kort varsel.)
Goddagens! Det råkar inte vara någon som ska köra bil från Stockholm som vill få hjälp med bensinpeng? Alternativt gå ihop och hyra en bil? (Vet att det är lite kort varsel.)