Quote from Guest on 24 June 2011, 13:29Jag är ansluten till ganska många grupper, men de flesta följer jag bara halvhjärtat. När jag loggar in på fb, kan jag lätt ha hundratals olästa diskussioner av vilka jag kanske vill läsa tre. Väljer ofta att bocka för en hel grupps diskussioner och klick
Jag är ansluten till ganska många grupper, men de flesta följer jag bara halvhjärtat. När jag loggar in på fb, kan jag lätt ha hundratals olästa diskussioner av vilka jag kanske vill läsa tre. Väljer ofta att bocka för en hel grupps diskussioner och klick
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 13:39Markera som ointressant! Då kommer dom aldrig tillbaka om du inte själv öppnar dem igen. Sen kan du ju lämna de grupper som inte intresserar dig.
Markera som ointressant! Då kommer dom aldrig tillbaka om du inte själv öppnar dem igen. Sen kan du ju lämna de grupper som inte intresserar dig.
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 18:06Ibland kan jag tycka att en diskussion är intressant men vet att det kommer "femtio 11" inlägg inom kort. Jag flaggar första inlägget och sen markerar jag tråden som "ointressant". Då kan jag följa den utan att få upp alla inlägg som olästa.
Om jag varit
Ibland kan jag tycka att en diskussion är intressant men vet att det kommer "femtio 11" inlägg inom kort. Jag flaggar första inlägget och sen markerar jag tråden som "ointressant". Då kan jag följa den utan att få upp alla inlägg som olästa.
Om jag varit
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 21:26Listan har också ett maxantal på trådar den visar (listan som visar olästa diskussioner). Ofta när jag varit borta en längre tid, markerar jag alla under t.ex. löpning och markerar som ointressant och då kommer resten av diskussionerna som inte visades in
Listan har också ett maxantal på trådar den visar (listan som visar olästa diskussioner). Ofta när jag varit borta en längre tid, markerar jag alla under t.ex. löpning och markerar som ointressant och då kommer resten av diskussionerna som inte visades in
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 03:04Den stora gåtan är fortfarande varför en tävling är en diskussion?
Den stora gåtan är fortfarande varför en tävling är en diskussion?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 10:05Håller med om det med tävlingar. Kommer man tillbaka efter en period så måste man ta bort massor av tävlingar. Extra jobbigt är det när någon lagt ut bombmattor av olika sträckor och deltävlingar.
Håller med om det med tävlingar. Kommer man tillbaka efter en period så måste man ta bort massor av tävlingar. Extra jobbigt är det när någon lagt ut bombmattor av olika sträckor och deltävlingar.