Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle vilja ha samma möjlighet som finns i de flesta news-läsare att markera
en diskussionstråd som läst, och slippa få upp den i listan varje gång någon gjort ett inlägg.

Exempel: Jag är intresserad av löpning men tycker diskussionen om sportbh är

Det där var ett riktigt bra förslag..........fast jag vet inte om jag skulle tordas använda den för tråden kanske girar mot något intressant igen.
Det svänger om Funbeat 😀

Fast då kanske ostrukuturerade funbeatare skulle lära sig att hålla sig till ämnet och starta nya trådar om ämnet förändras 😉

Tja, det e sant, det e lite jobbigt ibland att hålla reda på var en rolig diskussion pågår om det inte är samma ämne som i tråd-rubriken. 😉 Skulle vara bra att kunna spärra sådär.

Har ett annat förslag också; att om man söker i en grupp om ett visst äm

Hittar du en intressant tråd: Märk tråden mha den lilla flaggan som finns i hörnen av inläggen. Då kommer den upp om du klickar på mina olästa inlägg i det blå fältet upptill i listan över olästa trådar och trådar du märkt.

Jag tror att detta är något som kommer att bli viktigare och viktigare ju fler som börjar använda Funbeat. Förut kunde man ganska enkelt läsa alla inlägg, nu är det hundratals per dag och det börjar bli väldigt jobbigt att läsa alla inlägg.

Jag tror att

tråden har varit uppe innan också:-).
Jag hade själv på 1 dag över 1000 olästa inlägg. Hur ska man hinna med? Eftersom det dessutom inte finns modratorer som styr upp trådarna så kan en tråd innehålla inlägg mellan två personer som "chattar" med varandra

Ja, det vore helt suveränt om man kunde göra det! 🙂
El som alla som inte ens fattar att man kan leta upp gamla trådar utan hela tiden startar nya i samma ämne som det tom kanske redan pågår en diskussion i i en annan tråd. O pers som bara vill visa att

En mycket användbar funktion som blir mer och mer aktuell när antalet diskussioner blir ohanterligt.

Varför många nya diskussioner startas om samma sak som tidigare tror jag framförallt beror på att folk inte söker först och frågar sen, den andra anledni

Ja, håller m om att sökfunktionen kan förbättras också. När jag sökte på en sak fick jag upp alla inlägg i en tråd m den rubriken, det räckte ju m att få upp tråden bara o sen gå in o läsa de inlägg jag ville.

Nu måste man hålla koll på vilka trådar i e