Quote from Guest on 17 June 2008, 21:30Kan man tänka sig att man skulle kunna markera en tråd som intressant och få de inläggen överst i en lista?
Kan man tänka sig att man skulle kunna markera en tråd som intressant och få de inläggen överst i en lista?
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 21:40Har du testat att flagga något inlägg i en tråd? Den funktionen kanske räcker? Då ligger iaf tråden kvar under olästa.
Flagga ---------------------------------------------------------------------------------------->
Har du testat att flagga något inlägg i en tråd? Den funktionen kanske räcker? Då ligger iaf tråden kvar under olästa.
Flagga ---------------------------------------------------------------------------------------->
Quote from Funbeat user on 17 June 2008, 21:43Fast om nya inlägg i de trådar man markerat med flaggan alltid kom upp först när man klickar på "nästa olästa .." och låg först i listningarna av olästa inlägg, vore det ju elegant?
Gillar den tanken _mycket_ - just nu har jag 1639 olästa inlägg, be
Fast om nya inlägg i de trådar man markerat med flaggan alltid kom upp först när man klickar på "nästa olästa .." och låg först i listningarna av olästa inlägg, vore det ju elegant?
Gillar den tanken _mycket_ - just nu har jag 1639 olästa inlägg, be
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 22:15Jaa, den funktionen vill jag också ha!
Jaa, den funktionen vill jag också ha!