Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatmarkera som intressant?
You need to log in to create posts and topics.

Jag efterlyser en markeringsfunktion för de trådar man inte vill missa nya inlägg i, men inte direkt hade något att tillägga med ett inlägg. Ett "markera som intressant" helt enkelt, som gör att den tråden listas redan på startsidan?

Om du klickar på lilla gråa flaggan längst ner i höger hörne på detta fönster "flaggas" den här tråden och kommer alltid upp på listan över inlägg. Nåt sånt du vill ha?

Edit: den där flaggan alltså ------------------------------------------------->

Tack för det! Det är första praktisk förklaring på den flaggan jag har sett. Jag har sett andra, men nu trillade mynten ner.

Jag säger det samma. Det hade jag ingen aning om! Tack för tipset.

Ett tips jag gett förut: Markera flaggan på första inlägget i den tråd du finner intressant. Då blir det betydligt lättare att hitta den för att avmarkera när du inte vill följa tråden längre.

Ja det Mikael tipsar om är väldigt bra. Det kan va stört omöjligt att hitta en flagga som är på sidan 35 av 42 i en tråd.

För man muspekaren över flaggan kan man även se inläggets id-nummer (i statusraden eller vad den heter i browsern) och med den nuffr

Ja Mikael. Att det skulle vara ett sätt att markera såsom intressant, det förstod jag. Men jag förstod inte hur. Nu när det är klart för mig att det fungerar på samma sätt som det gör när man har skrivit i ett forum, ... då klarnar det. Det var just den k

Hehe instämmer om att Mikaels tips är väldigt väldigt bra...been there done that - letat flagga :p

precis ja! tack! 😀