Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag är i akut behov av en sådan funktion just nu!

Förslaget har varit uppe flera gånger tidigare. Jag menar inte att träningen eller bloggarna är ointressanta men så fort jag skrivit en egen kommentar till något så blir jag påmind när andra lämnar kommen

Det du far efter är kanske en möjlighet att sluta ta emot aviseringar om ytterligare händelser efter att du kommenterat en blog eller ett pass? För det skulle jag vilja ha!

JA!!!! Detta hade varit en grej som hade förbättrat funbeat. Det hade gjort så att man hade vågat kommentera mycket mera 🙂

Ja, just det. Kanske en kryssruta som säger "Sluta avisera mig om ytterligare kommentarer till bloggen/passet"?

Typexemplet är t ex en blogg eller ett pass där någon sprungit ett lopp för första gången eller på en PB-tid och så skriver jag "Grattis!" sedan skriver 14 personer till "Grattis! i olika former och varje gång så får jag upp att jag har en oläst kommentar

Ett alternativ skulle vara att man lättare kan få en översikt över kommentarerna som skrivits, t.ex. genom att lista dem när man för musen över blogginlägget i strömmen. Det är ju inte läsa själva kommentarerna som är jobbigt, utan allt klickande.

Det k

Mitt "akuta" behov avser i det här fallet att jag är aktiv i några sådana där blogg/träningsdiskussioner och därför vill kunna se när någon skrivit något nytt. Men dessa aviseringar dränks i flödet av andra från kommentarsdiskussioner som jag för länge s

Det bästa är när den sedan mynnar ut i en diskussion om skoskav, nageltrång eller annat (o)intressant.

Det hela löses ju enklast på samma sätt som diskussionstrådarna, som tex den här. Man skriver sitt inlägg och om det spårar ur så har man valet att "markera som ointressant" när man vill.

Ja Jessie, det var därför jag skrev rubriken som jag gjorde.

12