Quote from Guest on 21 April 2011, 09:10Vill jag kunna göra. Det kan ju inte vara alltför svårt inbillar jag mig?
Vill jag kunna göra. Det kan ju inte vara alltför svårt inbillar jag mig?
Quote from Camilla Höög on 21 April 2011, 09:20Finns inte den funktionen redan idag? När du läst en kommentar så markeras den som läst och försvinner från sidan "Mina olästa kommentarer": http://www.funbeat.se/person/comments.aspx
Fast det du önskar är kanske att du inte vill att de automatiskt blir
Finns inte den funktionen redan idag? När du läst en kommentar så markeras den som läst och försvinner från sidan "Mina olästa kommentarer": http://www.funbeat.se/person/comments.aspx
Fast det du önskar är kanske att du inte vill att de automatiskt blir
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 09:23Det blir för många klick helt enkelt innan de markeras som lästa:
1. Klickar på "N kommentarer". Du får upp listan på alla bloggar/träninsgpass där det finns nya kommentarer.
2. Klickar på ett träningspass/blogg. Får upp de olästa kommentarer.
3. Klick
Det blir för många klick helt enkelt innan de markeras som lästa:
1. Klickar på "N kommentarer". Du får upp listan på alla bloggar/träninsgpass där det finns nya kommentarer.
2. Klickar på ett träningspass/blogg. Får upp de olästa kommentarer.
3. Klick
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 09:26Eller att markera dem som ointressanta precis som man kan med diskussionerna. Det vore skönt om man bara vill ge en kort kommentar till någon eller ett grattis att då (om man önskar) slippa påminnas om att det finns ytterligare 30 olästa kommentarer som m
Eller att markera dem som ointressanta precis som man kan med diskussionerna. Det vore skönt om man bara vill ge en kort kommentar till någon eller ett grattis att då (om man önskar) slippa påminnas om att det finns ytterligare 30 olästa kommentarer som m
Quote from Camilla Höög on 21 April 2011, 09:26Ja, nu måste man ju läsa kommentaren för att den ska bli läst 🙂
Det låter som en bra idé.
Ja, nu måste man ju läsa kommentaren för att den ska bli läst 🙂
Det låter som en bra idé.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 09:26Anders S: Ja, det med.
Edit: addressering.
Anders S: Ja, det med.
Edit: addressering.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 09:28En del av problemet med nuvarande upplägg är att folk helt enkelt låter bli att kommentera för att de inte orkar klicka bort en massa saker de inte är intresserade av och det är väl lite synd kan jag tycka?
Snart låter jag också bli att kommentera saker
En del av problemet med nuvarande upplägg är att folk helt enkelt låter bli att kommentera för att de inte orkar klicka bort en massa saker de inte är intresserade av och det är väl lite synd kan jag tycka?
Snart låter jag också bli att kommentera saker