Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

En sak som jag saknar på Funbeat är möjligheten att markera precis vilken tråd som helst som ointressant. Det vill säga: att knappen "Markera som ointressant" skall vara "live" för varje tråd - utan några som helst undantag.

Är den inte "live" i alla trådar? Har du något exempel där den saknas?

Finns väl två till och med. En uppe till vänster och en längst ner.

Jag har aldrig stött på en tråd som jag inte kan markera som ointressant. Har du några exempel/länkar Anders? 🙂

Håller med Anders B. Trådar o info från Funbeat-admin går inte att välja bort.

Men om du lämna de grupp som ger info från funbeat ser du inte de

Odemokratisk valfrihet om jag måste välja bort en grupp när jag bara vill ha frihet att välja vissa trådar ointressanta.

Den enda tråd jag hittat som inte går att markera som ointressant är en som är låst:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1087997

Jag gissar på att eftersom den är låst så finns det ingen anledning till att ha en knapp för att markera den

Tycker att diskussionen fortskrider fint utan min inverkan, så jag låter bli. Kan bara inflika att jag i dag/i går har haft tre inlägg i min "ström" som jag definitivt inte har bett om. När jag sedan har klickat på dem "för att se hela tråden" - för att k

Om du är medlem i en grupp så får du ju upp alla nya diskussioner som du inte markerat som ointressant. Eftersom du är medlem i gruppen så har du indirekt bett om att få alla nya diskussioner.
Mitt tips är att du markerar dem som ointressant redan på sida

12