Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningMasters-DM Borås
You need to log in to create posts and topics.

12

bild:http://www.skelfsborg.com/pic/logo-b413.png

Inbjudan till öppna
Masters DM 2012

Välkomna !

Tag chansen till att testa bassängen inför Masters NM som även kommer att gå i Borås den 5-7 oktober 2012. Tävlingen är ”öppen” och simmas i 25:a, Borås Si

1500 på lördagen lockar!

Vore lite coolt att simma allt utom lagkapper...

Vad gäller för att få starta. Måste man vara medlem i simklubb och ha licens? Kan man köpa dagslicens eller vad kostar det?

Starkt att simma 50 meter fritt direkt efter 1500 meter 😉

Det där med licens vet jag inte men tror man behöver de. Men gissar att Ryan kommer svara på vad som gäller.

ja, man behöver en licens...

du få det av din klubb vid första tävling när de anmäla dig

och det låtar som de inte tilllåta anmällning via email enbart via octo

Nu är jag anmäld till 1500 med anmälningstiden 22:30. Vet inte alls om jag kommer kunna simma så "fort" på lördag. Har varit sjuk i dryga månaden. Men nu är det bara att tagga till och göra sitt bästa.

Man kanske skulle anmäla sig till 50 fritt som är g

Jag hade ställt upp (och sett till att du inte kommer sist 😉 ) om jag inte skulle till fjälls för skidåkning.

Jonas om vi skulle möta varandra tror jag nog du är snabbare. Du brukar ju inte underprestera när det är tävling! Sen verkar du simmat riktigt bra i helgen på lägret? Men jag ska försöka hålla dig bakom mig på aquathlon-tävlingen på funbeat 😉

Jag hade en plan att vara med, men jag har varit sjuk i tre veckor så det blir nog Inge kul att tävla. Kalle, du kan öppna mycket hårdare än du tror men spara benen (lätt hänt att man sparkar sig trött i onödan första 50). Lycka till!

12