Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningMasters-SM - Södertälje (dag 1)
You need to log in to create posts and topics.

Masters-SM dag 1 (pass 1)

mer information om tävling kommer när inbjudan är officiell

Pass 1 fredag e.m.

Gren 1. 400m medley Damer
Gren 2. 200m medley Herrar
Gren 3. 800m frisim Damer
Gren 4. 1500m frisim Herrar

Vi få ser om jag simma 200 medley innan 1500 i år. Jag gjorde det i 2011 och tyckte det var en bra insim gren. Men då missade jag min mål tid med 0.36 sek så det kanske inte var helt rätt att simma både.

vi få ser hur många damer simma 800 fri. är det

Trodde jag skulle vara bortrest denna helg men det har ändrat sig så jag tänkte se om det är idé att försöka få till det med klubbmedlemskap, licens och anmälan (efteranmälan ska vara OK till 12/3 vad jag kan se).
En sak jag dock inte blir klok på i infon

Anmälning görs via Octo eller en grodan fil. Alltså via din klubb.

Anmälnings tider kan var från träning eller vara uppskattat. Ingen kvaltider utan man vill inte har noll tider då det ta extra tid att har snabba simma i de långsammare heats.

Det kan ta

Tack Ryan! Ska snacka med ansvariga idag eller imorgon bitti. Just nu är problemet att jag åkt på säsongens andra influensa men om dryga två veckor borde den enligt alla erfarenheter ha gett med sig...

Startlistan finns ute

http://livetiming.se/program.php?cid=1167&session=0&all=1

Ahhhh jus ja, så var det ju detta med. Dags att lägga lite Prio på simningen nu.

Jag har nu helt lagt ner tanken på att köra; har legat i 38-39 graders feber senaste veckan, är fortfarande sjuk och räknar med noll träning även denna vecka, så knappast någon optimal uppladdning för en 1500-ing den 15. Marginalkostnaden blir också rätt