Quote from Guest on 23 November 2008, 17:52Gobitens
Gobitens
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 18:02Gjorde skumraketer till min son.
Gjorde skumraketer till min son.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 18:55Frågor kring käk.
Frågor kring käk.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 20:14Soom jag skrev så gjordes dom till min son. Själv äter jag varierad kost med mycket frukt. Något man verkligen ska avara?
Soom jag skrev så gjordes dom till min son. Själv äter jag varierad kost med mycket frukt. Något man verkligen ska avara?
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 20:27Jag äter torkad frukt, aprikoser och ananas när jag cyklar samt kompletterar med mazariner. Snabbt socker och fruktos i lämplig blandning.
Sportdryck sabbar tänderna och är svårt att balansera för mig som diabetiker.
Jag äter torkad frukt, aprikoser och ananas när jag cyklar samt kompletterar med mazariner. Snabbt socker och fruktos i lämplig blandning.
Sportdryck sabbar tänderna och är svårt att balansera för mig som diabetiker.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 20:38Körde ett tag med energikakor under sommaren när jag bla körde Hjälmaren runt banan. Tyckte nog att dom som gjorde kakorna tjänade mer på det än mig.
När jag började träna regelbundet i april i år vägde jag över 0,1 ton. Nu är jag nere på 87kg, så min kos
Körde ett tag med energikakor under sommaren när jag bla körde Hjälmaren runt banan. Tyckte nog att dom som gjorde kakorna tjänade mer på det än mig.
När jag började träna regelbundet i april i år vägde jag över 0,1 ton. Nu är jag nere på 87kg, så min kos
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 20:44Det handlar om att äta varje halvtimme och dricka varje kvart!
Äter du lite energi under distanspassen så får du inte hammaren så lätt.Ät en aprikos eller lite torkad ananas samt drick enligt min ide under distanspassen.
Det handlar om att äta varje halvtimme och dricka varje kvart!
Äter du lite energi under distanspassen så får du inte hammaren så lätt.
Ät en aprikos eller lite torkad ananas samt drick enligt min ide under distanspassen.
Quote from Funbeat user on 23 November 2008, 20:45Ska testa det. Tack.
Ska testa det. Tack.