Quote from Guest on 3 August 2012, 15:24Är det någon som har någon erfarenhet av att springa på sk jogging track på kryssningsfartyg? Isåfall undrar jag hur GPS´en reggar löpningen när båten är i rörelse. Man kanske inte skall lägga upp alltför seriös träning på ett kryssningsfartyg men jag var
Är det någon som har någon erfarenhet av att springa på sk jogging track på kryssningsfartyg? Isåfall undrar jag hur GPS´en reggar löpningen när båten är i rörelse. Man kanske inte skall lägga upp alltför seriös träning på ett kryssningsfartyg men jag var
Quote from Elias Engqvist on 3 August 2012, 15:34Det är ganska självklart att då du springer förut på fartyget så läggs dess fart till din egen och då du springer akterut beror det på om du eller båten är snabbast. Är du snabbare än båten ser det ut som du sprungit riktigt långsamt ("Din hastighet - båt
Det är ganska självklart att då du springer förut på fartyget så läggs dess fart till din egen och då du springer akterut beror det på om du eller båten är snabbast. Är du snabbare än båten ser det ut som du sprungit riktigt långsamt ("Din hastighet - båt
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 17:15Jag testade det en gång. GPSen blev lite bananas. Kartan blev liksom att man rört sig runt runt runt och samtidigt framåt. Sträckan blev typ några mil på ett entimmaspass. Intressant. 😉 Men jag använde eg klockan mest för att regga tid och puls, sträckan
Jag testade det en gång. GPSen blev lite bananas. Kartan blev liksom att man rört sig runt runt runt och samtidigt framåt. Sträckan blev typ några mil på ett entimmaspass. Intressant. 😉 Men jag använde eg klockan mest för att regga tid och puls, sträckan
Quote from Funbeat user on 3 August 2012, 20:14Lägg gärna upp resultatet, nu blev man ju lite nyfiken på hur det skulle se ut 🙂
Lägg gärna upp resultatet, nu blev man ju lite nyfiken på hur det skulle se ut 🙂