Quote from Guest on 6 January 2011, 18:03Ja, det är de två fält som är tomma på information från min reggade test-promenad. Genomsnittstempo(min/km) och medelhastighet(km/h) finns, men vad är då medeltakt tänkt för? cykling?
Och totala fettkalorier- när mäts det då? En ruta "summa kalorier" fin
Ja, det är de två fält som är tomma på information från min reggade test-promenad. Genomsnittstempo(min/km) och medelhastighet(km/h) finns, men vad är då medeltakt tänkt för? cykling?
Och totala fettkalorier- när mäts det då? En ruta "summa kalorier" fin
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 18:13Medeltakt eller kadens får du fram om du köper kadensmätare till cykeln. Tror att det funkar på löpning också om man köper en footpod.
Fettkalorierna hittar jag inget om i min 305.Det blir lite lättare om du berättar vilken modell du har. 🙂
Medeltakt eller kadens får du fram om du köper kadensmätare till cykeln. Tror att det funkar på löpning också om man köper en footpod.
Fettkalorierna hittar jag inget om i min 305.
Det blir lite lättare om du berättar vilken modell du har. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 19:17ah! misstänkte att det hade o göra med cykeln..
tja, det är i training center eller vare heter..programmet i datorn alltså, som det finns en sån spalt..
ah! misstänkte att det hade o göra med cykeln..
tja, det är i training center eller vare heter..programmet i datorn alltså, som det finns en sån spalt..
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 15:56Gissar lite här, men kan inte det också vara något som kräver ett extra tillbehör. Visst finns det en våg som sålts i paket med 305:an?
Gissar lite här, men kan inte det också vara något som kräver ett extra tillbehör. Visst finns det en våg som sålts i paket med 305:an?