Quote from Guest on 27 November 2006, 14:39Kan någon vänlig själ kunna förklara hur gruppmål med medelvärde för deltagarna fungerar?
Vad är medelvärdet? Medellängden på aktiviteten? Medelvärde senaste veckan?
Det vore vidare lite kul att se hur stor del som vilken gruppmedlem bidragit till i gru
Kan någon vänlig själ kunna förklara hur gruppmål med medelvärde för deltagarna fungerar?
Vad är medelvärdet? Medellängden på aktiviteten? Medelvärde senaste veckan?
Det vore vidare lite kul att se hur stor del som vilken gruppmedlem bidragit till i gru
Quote from mårten jansson on 27 November 2006, 14:49jag skulle gissa att medelvärde fungerar så här:
Om du sätter ett gruppmål på 300 minuter på en vecka så räknar det ut ett snitt på hur mycket ni har lagt på aktiviteten.. Så du ställer in målet medelvärde på 300 betyder det ju att ni har snittat 300 per
jag skulle gissa att medelvärde fungerar så här:
Om du sätter ett gruppmål på 300 minuter på en vecka så räknar det ut ett snitt på hur mycket ni har lagt på aktiviteten.. Så du ställer in målet medelvärde på 300 betyder det ju att ni har snittat 300 per
Quote from Michael Lembke on 28 November 2006, 13:26Medel av vaddå? Senaste veckan?
Sorry, men ditt antagande gör mig inte på det klara hur det funkar. (Kanske är jag korkad, men ändå)
Någon?
Medel av vaddå? Senaste veckan?
Sorry, men ditt antagande gör mig inte på det klara hur det funkar. (Kanske är jag korkad, men ändå)
Någon?
Quote from mårten jansson on 28 November 2006, 14:44Medel för den tiden som gäller enligt målet? Om du har ett veckomål så är det ju medeltid under den veckan..
Medel för den tiden som gäller enligt målet? Om du har ett veckomål så är det ju medeltid under den veckan..
Quote from Bjarne Lewin on 28 November 2006, 16:36fast kan man inte ha ett medel på antalet träningstillfällen också.. jag menar att det i såfall är en inställningsfråga.
Fråga den som administrerar gruppen!
fast kan man inte ha ett medel på antalet träningstillfällen också.. jag menar att det i såfall är en inställningsfråga.
Fråga den som administrerar gruppen!
Quote from Michael Lembke on 28 November 2006, 16:56Det är ju jag! 🙁
Så, om gruppmålet är 300 minuter och vi är tre stycken så ska medeltalet aktiva minuter vara 300. En kan ha 310, en 300 och 290 för att målet skall uppnås?
Eller tar man medeltiden på mina aktiviteter som kanske kan vara 100, 150, 125
Det är ju jag! 🙁
Så, om gruppmålet är 300 minuter och vi är tre stycken så ska medeltalet aktiva minuter vara 300. En kan ha 310, en 300 och 290 för att målet skall uppnås?
Eller tar man medeltiden på mina aktiviteter som kanske kan vara 100, 150, 125
Quote from mårten jansson on 28 November 2006, 17:29jag skulle tro på det första. dvs indirekt har du satt ett mål på 900 men inte orkat räkna.
jag skulle tro på det första. dvs indirekt har du satt ett mål på 900 men inte orkat räkna.