Quote from Guest on 27 October 2008, 22:03Platt bana. Trevlig stad.
Platt bana. Trevlig stad.
Quote from ellen olsson on 27 October 2008, 22:13Synd att banan är platt och att loppet går två månader för sent...
Synd att banan är platt och att loppet går två månader för sent...
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 23:59Jag förstår att du gillar backar. Tänkte försöka en skaplig tid. Första halvmaran så rekord blir det hur som helst. Två månader försent föstår jag ej riktigt.
Jag förstår att du gillar backar. Tänkte försöka en skaplig tid. Första halvmaran så rekord blir det hur som helst. Två månader försent föstår jag ej riktigt.
Quote from ellen olsson on 28 October 2008, 07:17Jag kommer att vara där, närmare bestämt ca 15km söder om Torrevieja, en dryg vecka runt jul.
Jag kommer att vara där, närmare bestämt ca 15km söder om Torrevieja, en dryg vecka runt jul.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 21:37Ditt motto verkar ju förnuftigt. Själv har jag bokat med Ryan air för första gången. Brukar alltid åka med Sterling annars. Bara hoppas att inte dom går i konkurs också. Ha en trevlig semester i Jul.
Ditt motto verkar ju förnuftigt. Själv har jag bokat med Ryan air för första gången. Brukar alltid åka med Sterling annars. Bara hoppas att inte dom går i konkurs också. Ha en trevlig semester i Jul.
Quote from ellen olsson on 30 October 2008, 21:39Tack! Ryanair har gått med vinst rätt länge och hör till de 4-5 starkaste flygbolagen i Europa (och världen) så det är nog safe.
Tack! Ryanair har gått med vinst rätt länge och hör till de 4-5 starkaste flygbolagen i Europa (och världen) så det är nog safe.
Quote from ellen olsson on 30 October 2008, 21:42Det är garanterat mer osäkert att boka flygresan med t.ex. SAS för att ta ett populärt exempel...
Det är garanterat mer osäkert att boka flygresan med t.ex. SAS för att ta ett populärt exempel...