Quote from Guest on 3 November 2008, 15:49Hejsan jag är deprimerad för att jag få aldrig fast jobb, har bara praktik på praktik så jag äter antidepressiva medicin på morgonen förut var de på kvällen med,men de jag ta på kvällen gå man upp i vikt av så dem har jag trappat ner och sluta med.
Men
Hejsan jag är deprimerad för att jag få aldrig fast jobb, har bara praktik på praktik så jag äter antidepressiva medicin på morgonen förut var de på kvällen med,men de jag ta på kvällen gå man upp i vikt av så dem har jag trappat ner och sluta med.
Men
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 15:59Hej Madeleine,
Jag tror meditation kan hjälpa dig. Vilken sort spelar mindre roll, bara det är något du trivs med. En annan sak som hjälper (faktiskt) är motion. Det kan vara svårt att komma sig för, men prova med något lätt, kanske ett pass vattengympa s
Hej Madeleine,
Jag tror meditation kan hjälpa dig. Vilken sort spelar mindre roll, bara det är något du trivs med. En annan sak som hjälper (faktiskt) är motion. Det kan vara svårt att komma sig för, men prova med något lätt, kanske ett pass vattengympa s
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 18:06Åsa tackar så mycket för ditt stöd ,ja jag vill ju sluta med tabletter för man må inte bra för man gå upp i vikt av dem
Åsa tackar så mycket för ditt stöd ,ja jag vill ju sluta med tabletter för man må inte bra för man gå upp i vikt av dem