Quote from Guest on 10 January 2007, 16:46Hej!
Vi kan väl berätta lite om oss själva...
Hej!
Vi kan väl berätta lite om oss själva...
Quote from Thomas Andresen on 10 January 2007, 16:56Jag har väl kämpat med övervikt ganska länge...
Men har de senaste åren gått ner en hel del.
men nu under höst/vinter har vågen pekat uppåt igen.
Så jag tänkte köra ren kur med CB i 2 veckor.
Började i måndags den 8/1.
Jag har väl kämpat med övervikt ganska länge...
Men har de senaste åren gått ner en hel del.
men nu under höst/vinter har vågen pekat uppåt igen.
Så jag tänkte köra ren kur med CB i 2 veckor.
Började i måndags den 8/1.
Quote from Funbeat user on 8 February 2007, 19:53Spännande att höra hur det går för dig med Cambrige (och alla andra som jag hoppas går med i denna grupp). Jag startade med CB den 7/1 detta år och gick på ren kur i 2 veckor och 3 dagar. Jag har sedan dess kört på ren kur de dagar jag orkat annars ätit b
Spännande att höra hur det går för dig med Cambrige (och alla andra som jag hoppas går med i denna grupp). Jag startade med CB den 7/1 detta år och gick på ren kur i 2 veckor och 3 dagar. Jag har sedan dess kört på ren kur de dagar jag orkat annars ätit b
Quote from Funbeat user on 10 September 2007, 18:51hej är ny här och undrar om jag får tränga mej på?!? jag är inne på min 2 vecka men ska trappa upp på torsdag har fått min kickstart och nu ska det tränas och ätas nyttigt!!
hej är ny här och undrar om jag får tränga mej på?!? jag är inne på min 2 vecka men ska trappa upp på torsdag har fått min kickstart och nu ska det tränas och ätas nyttigt!!
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 21:48Hej på er!
Verkar vara rätt lugnt här på CB-hörnan....hur gick/går det för er??
Själv har jag kört ren kur i två veckor innan jag började äta proteiner så smått.... Fast ikväll känns det som en sådan där kväll när allt kan gå i stöpet... Jag skulle kunna
Hej på er!
Verkar vara rätt lugnt här på CB-hörnan....hur gick/går det för er??
Själv har jag kört ren kur i två veckor innan jag började äta proteiner så smått.... Fast ikväll känns det som en sådan där kväll när allt kan gå i stöpet... Jag skulle kunna
Quote from Funbeat user on 14 October 2010, 10:15Hej hej *vinkar*
Vet inte om det är någon kvar här...
Jag körde nio veckor ren kur våren 2007 och gick ner från 105 kg till 82 kg, allt inför min student. Två år och en depression senare hade jag gått upp allt igen och nu jobbar jag med att kunna komma
Hej hej *vinkar*
Vet inte om det är någon kvar här...
Jag körde nio veckor ren kur våren 2007 och gick ner från 105 kg till 82 kg, allt inför min student. Två år och en depression senare hade jag gått upp allt igen och nu jobbar jag med att kunna komma
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 19:27Hej
Jovisst finns det en till som kör ambridge. Bärjade 1 november 2010 och viktminskningen hittills 20kg, vill ner till 85 så har ju en hel del kvar. Har gett mig till våren tills mitt mål är nått.Ärligen har jag hållit upp under jul och nyår och börja
Hej
Jovisst finns det en till som kör ambridge. Bärjade 1 november 2010 och viktminskningen hittills 20kg, vill ner till 85 så har ju en hel del kvar. Har gett mig till våren tills mitt mål är nått.
Ärligen har jag hållit upp under jul och nyår och börja