Quote from Guest on 7 March 2007, 22:25Vad sägs om ett sista ryck i spinningsalen innan utomhussäsongen drar igång? Och skall man göra ett ryck så gäller det att göra ett *rejält* ryck!!
Så söndagen den 18 mars är det dags för årets mest hysteriska spinningpass i Göteborg. Vi kör åtta timmar
Vad sägs om ett sista ryck i spinningsalen innan utomhussäsongen drar igång? Och skall man göra ett ryck så gäller det att göra ett *rejält* ryck!!
Så söndagen den 18 mars är det dags för årets mest hysteriska spinningpass i Göteborg. Vi kör åtta timmar
Quote from Funbeat user on 7 March 2007, 22:35Jösses, det vore ett bra sätt att börja träna inför Vätternrundan. Särskilt för mig som inte ens köpt cykel än... 8 timmar kanske i och för sig är lite att ta i när jag hittills endast kört spinningpass som varat 75 min som längst, fast berätta gärna lite
Jösses, det vore ett bra sätt att börja träna inför Vätternrundan. Särskilt för mig som inte ens köpt cykel än... 8 timmar kanske i och för sig är lite att ta i när jag hittills endast kört spinningpass som varat 75 min som längst, fast berätta gärna lite
Quote from Mats Andersson on 8 March 2007, 00:08Hehe, de e lugnt. Det sköna med spinning är ju att gänget inte kör ifrån dig även om du tar en paus. Så häng med vettja! 🙂
Hehe, de e lugnt. Det sköna med spinning är ju att gänget inte kör ifrån dig även om du tar en paus. Så häng med vettja! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2007, 13:18Jösses 8 timmar,
Jag som tyckte vasaspinningen på 4:40 var lång.
Lycka till!
Jösses 8 timmar,
Jag som tyckte vasaspinningen på 4:40 var lång.
Lycka till!
Quote from Mats Andersson on 8 March 2007, 22:46Yey! VasaTrampet ställer upp med ett "spurtpris" varje timma, dvs en fristart.
Yey! VasaTrampet ställer upp med ett "spurtpris" varje timma, dvs en fristart.