Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Dags att avrunda året med ett långpass runt sthlm. Eftersom undertecknad missar team faktas "årets sista långpass" vilket alltid är en höjdare, är detta ett alternativ för er som inte får nog eller kan den 18 dec.

Tid: kl 0900
Start: Tekniska Högskolan

Är ni taggade?

Ohhhhh framförallt första halvan ser grymt fin ut. Om jag inte är allt för sliten efter söndagens "sista långpass" så hänger jag nog med till 23 km:)

Liten shameless plug för julottan också. Om det är någon som inte får nog eller som helt enkelt behöver jobba på tisdagen. 🙂
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1128635

Dubbelklicka kan man också göra...

Låter kul! Jag dyker nog upp 🙂

Klart värt för den som önskar back-to-back ELIN. Kul ide. Jag fokuserar på mellandagsrean.

mvh d

Är 22km det enda stoppet? Jag är ju en sådan som inte gillar att ha massa packning med mig utan bara vatten. Går det att förlägga ett kort stop kring typ 10km så folk kan smita in i någon kiosk eller affär och köpa något mellanmål? Och sedan kanske något

Hänger med de första 22 km sen måste jag till jobbet 😉

Tekniskt stopp efter 10 km är spikat, blir tillfällen. Har en bra toa för alla kön som bör uppskattas runt milen. Kioskläge mellan 25-45 finns flertalet. Glöm ej extra tröja vid pausen ifall ni har möjlighet. Snart ses vi kl 0900 möte kth pressbyrån;)