Quote from Guest on 7 April 2010, 20:06Jag tror att en bra metod är att träna med mentala bilder.
Exempel för crawl:
Lossas vid varje armtag att:
- Du har tagit det sista armtaget före vändningen i poolen. Sträck dig framåt mot kaklet, med hela kroppen, från tåspets till fingerspets.- Det f
Jag tror att en bra metod är att träna med mentala bilder.
Exempel för crawl:
Lossas vid varje armtag att:
- Du har tagit det sista armtaget före vändningen i poolen. Sträck dig framåt mot kaklet, med hela kroppen, från tåspets till fingerspets.
- Det f
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 20:16Dina tips är kanon Markku, keep up the good work! (t+)
Dina tips är kanon Markku, keep up the good work! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 21:35Tackar, hoppas de kan hjälpa!
Mentala bilden att "sväva/flyga som Stålmannen", har jag själv nytta av. Jag använder den nu varje gång jag tränar, då den förmedlar mig styrka och fart.
En annan bild som brukar nämnas i TI-kretsar är att man tänka sig att
Tackar, hoppas de kan hjälpa!
Mentala bilden att "sväva/flyga som Stålmannen", har jag själv nytta av. Jag använder den nu varje gång jag tränar, då den förmedlar mig styrka och fart.
En annan bild som brukar nämnas i TI-kretsar är att man tänka sig att
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 08:31Gillar med dina inlägg Markku. Har fått en hel del inspiration från dem.
Gillar med dina inlägg Markku. Har fått en hel del inspiration från dem.
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 14:29Dina tips är alltid kul att läsa!!!
Dina tips är alltid kul att läsa!!!
Quote from j sollerman on 8 April 2010, 22:34Markku, ta inte detta på fel sätt nu. Men är du lika bra i praktiken som i teorin? Vad simmar du 100 meter fritt på?
Markku, ta inte detta på fel sätt nu. Men är du lika bra i praktiken som i teorin? Vad simmar du 100 meter fritt på?
Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 22:37Du menar ungefär som i vilket fotbollslag Svennis hade platsat?
Du menar ungefär som i vilket fotbollslag Svennis hade platsat?
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 09:25🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 20:13>"Men är du lika bra i praktiken som i teorin?"
Nej, jag är inte alls så bra, som jag vill bli, men jag är en läraktig elev.
>"Vad simmar du 100 meter fritt på?"
Inte en aning. Jag simmar aldrig så korta sträckor som 100m. 🙂
Jag förstår inte heller
>"Men är du lika bra i praktiken som i teorin?"
Nej, jag är inte alls så bra, som jag vill bli, men jag är en läraktig elev.
>"Vad simmar du 100 meter fritt på?"
Inte en aning. Jag simmar aldrig så korta sträckor som 100m. 🙂
Jag förstår inte heller
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 07:48Ja håller med. -riktigt bra tips.jag har boken och filmen och håller på och lär mig med drills och allt. Kul att läsa något kompleterande bra på svenska. Det verkar ej som det finns någon förening eller så som anammat ti i Sverige vad jag har förstått. Ja
Ja håller med. -riktigt bra tips.jag har boken och filmen och håller på och lär mig med drills och allt. Kul att läsa något kompleterande bra på svenska. Det verkar ej som det finns någon förening eller så som anammat ti i Sverige vad jag har förstått. Ja