Quote from Guest on 25 January 2007, 20:48Mycket roligt att se att så många börjat blogga! Funktionen blev lyckad precis som jag hoppades och som jag sa så skulle funktionerna utökas om så blev fallet.
Nytt från och med nu är följande:
1) Kommentera bloggar. Om du känner dig manad att kommente
Mycket roligt att se att så många börjat blogga! Funktionen blev lyckad precis som jag hoppades och som jag sa så skulle funktionerna utökas om så blev fallet.
Nytt från och med nu är följande:
1) Kommentera bloggar. Om du känner dig manad att kommente
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 20:58WEEEEEE!!!! 😀
Bloggning äger 😉
Misa (L) Olle & Funbeat
WEEEEEE!!!! 😀
Bloggning äger 😉
Misa (L) Olle & Funbeat
Quote from Funbeat user on 25 January 2007, 23:08Häftigt 🙂
Häftigt 🙂
Quote from mårten jansson on 26 January 2007, 09:01Underbart!
Underbart!
Quote from Funbeat user on 26 January 2007, 10:25KUL! Fårman spana mera:)
KUL! Fårman spana mera:)
Quote from Funbeat user on 9 February 2007, 09:43Skulle man kunna få begära en liten funktionsändring?
Det är jättebra att man får ett automatmail, men:
1. Skulle man istället för automatmailet kunna få en länk till bloggen och kommentaren; Alltså, idag står det överst på varje sida typ "Olästa: 0 di
Skulle man kunna få begära en liten funktionsändring?
Det är jättebra att man får ett automatmail, men:
1. Skulle man istället för automatmailet kunna få en länk till bloggen och kommentaren; Alltså, idag står det överst på varje sida typ "Olästa: 0 di
Quote from Funbeat user on 10 February 2007, 03:18Men kommentaren kommer ju med inlägget också, du får det bara i privat medelande för att du inte ska missa att läsa det. 🙂
Fast jag tycker ändå det är en bra id´e
Men kommentaren kommer ju med inlägget också, du får det bara i privat medelande för att du inte ska missa att läsa det. 🙂
Fast jag tycker ändå det är en bra id´e
Quote from Funbeat user on 13 February 2007, 12:50Ännu ett önskemål..
Skulle man kunna få ett fixt publiceringsdatum?
Jag gillar att kunna se när ett blogg-inlägg skrevs och där finns ju publiceringsdatumet, men när jag går in för att rätta ett mindre fel (jag stavar som en kratta tyvärr) så verkar det
Ännu ett önskemål..
Skulle man kunna få ett fixt publiceringsdatum?
Jag gillar att kunna se när ett blogg-inlägg skrevs och där finns ju publiceringsdatumet, men när jag går in för att rätta ett mindre fel (jag stavar som en kratta tyvärr) så verkar det
Quote from Camilla Höög on 13 February 2007, 13:20Två datum bör helst synas för att göra det enkelt: "Skapad" och "Senast ändrad".
Två datum bör helst synas för att göra det enkelt: "Skapad" och "Senast ändrad".
Quote from mårten jansson on 13 February 2007, 16:05har råkat ut för samma sak om då har blogginlägget ju också hoppat om de andra i ordningen och hamnar helt fel =(
har råkat ut för samma sak om då har blogginlägget ju också hoppat om de andra i ordningen och hamnar helt fel =(