Quote from Guest on 12 September 2008, 13:43Jag tänkte köpa på mig en hyridcykel, först och främst för att cykla till och från jobbet och allmän vardagscykling.
Budgeten är ca 8000 kr och jag har hittat två kandidater som jag funderar på.
1. Nishiki Pro Sl Disc http://cykloteket.se/ProductDetail.
Jag tänkte köpa på mig en hyridcykel, först och främst för att cykla till och från jobbet och allmän vardagscykling.
Budgeten är ca 8000 kr och jag har hittat två kandidater som jag funderar på.
1. Nishiki Pro Sl Disc http://cykloteket.se/ProductDetail.
Quote from Jan Lundquist on 12 September 2008, 13:53Jag skulle valt meridan. Jag säger som Ford: Välj vilken färg ni vill bara ni väljer svart.
Jag skulle valt meridan. Jag säger som Ford: Välj vilken färg ni vill bara ni väljer svart.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:25Christian, hade du inte nåt sånt som du skulle sälja? Släpp sargen och köp en riktig cykel istället, det är mitt råd.
Christian, hade du inte nåt sånt som du skulle sälja? Släpp sargen och köp en riktig cykel istället, det är mitt råd.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:36Jag hade en Nishiki-racer som jag har sålt för att jag köpte en mer "riktig" racer.
Jag tänkte nu ta de pengarna och köpa mig en cykel mer lämpad för vardaglig cykling.
En cykel jag kan smälla ett lås på och ställa utanför jobbet.
Jag hade en Nishiki-racer som jag har sålt för att jag köpte en mer "riktig" racer.
Jag tänkte nu ta de pengarna och köpa mig en cykel mer lämpad för vardaglig cykling.
En cykel jag kan smälla ett lås på och ställa utanför jobbet.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 15:37Ett tips, sätt på två lås.
Ett tips, sätt på två lås.
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:08tyvärr har Hans rätt, man måste jäklar i mig låsa ordentligt om sakerna. Trots redigt Abuslås så försvann min förra MTB en kväll på Södermalm. Det enda som låg kvar var just låset som tjuven tryckt sönder med nån hydraulmojäng 🙁
Tyvärr har jag ingen i
tyvärr har Hans rätt, man måste jäklar i mig låsa ordentligt om sakerna. Trots redigt Abuslås så försvann min förra MTB en kväll på Södermalm. Det enda som låg kvar var just låset som tjuven tryckt sönder med nån hydraulmojäng 🙁
Tyvärr har jag ingen i
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 16:52En pendlarhoj blir ju skitig fortare än du hinner tvätta. O behöver skärmar nu på hösten när marken är fuktig o geggig. Den svarta kommer att se coolare skitig o med skärm än den vita. Annars verkar bägge helt ok ... önskar jag hade skivbromsar på min ga
En pendlarhoj blir ju skitig fortare än du hinner tvätta. O behöver skärmar nu på hösten när marken är fuktig o geggig. Den svarta kommer att se coolare skitig o med skärm än den vita. Annars verkar bägge helt ok ... önskar jag hade skivbromsar på min ga
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 20:27Christian: Jag har Ultra Pro:n (http://cykloteket.se/ProductDetail.aspx?ProductID=354) och är väldigt nöjd. Har haft lite otur med punkor o så, men annars så funkar den riktigt bra! Vet ju iofs inte hur mkt pengar du kan tänka dig att lägga ut..
Christian: Jag har Ultra Pro:n (http://cykloteket.se/ProductDetail.aspx?ProductID=354) och är väldigt nöjd. Har haft lite otur med punkor o så, men annars så funkar den riktigt bra! Vet ju iofs inte hur mkt pengar du kan tänka dig att lägga ut..
Quote from Funbeat user on 12 September 2008, 21:30Jag har en Nishiki pro sl sedan 4 år tillbaka och den har hållt väldigt bra och är i bra skick men jag drömmer om en riktig racer varenda gång jag sätter mig på den här seghojen.
Jag har en Nishiki pro sl sedan 4 år tillbaka och den har hållt väldigt bra och är i bra skick men jag drömmer om en riktig racer varenda gång jag sätter mig på den här seghojen.
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 00:52Jim - Malpacerat svar! Christian har redan racer. Gör slag i saken å köp en du med!
Christian - Gör något kul för pengarna och skaffa dig en pendlingscykel. Mitt råd när jag inte vet något om din pendling.
Jim - Malpacerat svar! Christian har redan racer. Gör slag i saken å köp en du med!
Christian - Gör något kul för pengarna och skaffa dig en pendlingscykel. Mitt råd när jag inte vet något om din pendling.