Quote from Guest on 1 December 2007, 09:05Hisingens CK och Mölndals CK presenterar stolt finalhelgen i cyclocross kring Slottsskogsvallen i centrala Göteborg - speaker blir cykelgurun och superkommentatorn Roberto Vacchi!!!
Avslutningen av Kalas CX Cup kommer bli nåt utöver det vanliga, såväl fö
Hisingens CK och Mölndals CK presenterar stolt finalhelgen i cyclocross kring Slottsskogsvallen i centrala Göteborg - speaker blir cykelgurun och superkommentatorn Roberto Vacchi!!!
Avslutningen av Kalas CX Cup kommer bli nåt utöver det vanliga, såväl fö
Quote from Mats Andersson on 1 December 2007, 09:15Idag är det dags för första deltävlingen i Göteborgshelgen. Bor du i närheten måste du komma för det här kommer bi en höjdare!
Jag har inte varit och tittat på banan ännu men har hört rykten om att banan passerar igenom ett lastbilssläp och att Eurosport
Idag är det dags för första deltävlingen i Göteborgshelgen. Bor du i närheten måste du komma för det här kommer bi en höjdare!
Jag har inte varit och tittat på banan ännu men har hört rykten om att banan passerar igenom ett lastbilssläp och att Eurosport
Quote from Funbeat user on 1 December 2007, 13:03Som göteborgare kan jag bara gratulera till det fina vädret! 🙂
Som göteborgare kan jag bara gratulera till det fina vädret! 🙂
Quote from Mats Andersson on 1 December 2007, 15:55Jajjemen! Det var helt KLOCKRENT cykelcrossväder idag. Härlig lervälling längs stora delar av banan och massor av grymma fighter mellan cyklisterna.
Som Vacchi sa idag: "ÄNTLIGEN regnar det!"
Tävlingarna fortsätter imorgon.
Jajjemen! Det var helt KLOCKRENT cykelcrossväder idag. Härlig lervälling längs stora delar av banan och massor av grymma fighter mellan cyklisterna.
Som Vacchi sa idag: "ÄNTLIGEN regnar det!"
Tävlingarna fortsätter imorgon.