Quote from Guest on 1 August 2009, 16:46Hej.
Funderat på att köpa en ny ram (begagnad) och har då funnit denna, en Merida Extreme 900 titanram.
Någon som har någon erfarenhet av den?
Vänligen
P.
Hej.
Funderat på att köpa en ny ram (begagnad) och har då funnit denna, en Merida Extreme 900 titanram.
Någon som har någon erfarenhet av den?
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 16:56Merida Extreme 900 är inte det en hoj med billig aluminiumram?!
Merida Extreme 900 är inte det en hoj med billig aluminiumram?!
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 17:55Hej Leif.
"Merida Extreme 900 är inte det en hoj med billig aluminiumram?! "
Ja har ingen aning då jag inte sett ramen än. Men om det är en billig aluminiumram så kommer jag att vira ramen runt halsen på säljare innan jag åker hem.
Hej Leif.
"Merida Extreme 900 är inte det en hoj med billig aluminiumram?! "
Ja har ingen aning då jag inte sett ramen än. Men om det är en billig aluminiumram så kommer jag att vira ramen runt halsen på säljare innan jag åker hem.
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 18:08Sökte lite på den ramen och det verkar vara lite snik!
Sökte lite på den ramen och det verkar vara lite snik!
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 18:13Merida Extreme 900 har titaniumram, men den jag hittade hade sora reglage.
Det brukar man ju inte sätta på de bästa hojarna direkt:-)
Merida Extreme 900 har titaniumram, men den jag hittade hade sora reglage.
Det brukar man ju inte sätta på de bästa hojarna direkt:-)
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 18:24titanram med Sora 🙂
titanram med Sora 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 05:55Ari: Var hittade du en Merida med titanram?
Ari: Var hittade du en Merida med titanram?
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 06:34Jag måste nog erkänna att jag va ute och cycklade angående detta! Efter att kollat upp saken lite mer nogrant så var det ju aluminium ram på den, sorry!
Jag måste nog erkänna att jag va ute och cycklade angående detta! Efter att kollat upp saken lite mer nogrant så var det ju aluminium ram på den, sorry!
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 06:38Men här hittade jag en med vad som påstås vara titanram, vilket jag inte tror stämmer:D
http://www.blocket.se/varmland/Racingcykel_Merida_Extreme_900_22824942.htm?ca=11&w=1&last=1
Men här hittade jag en med vad som påstås vara titanram, vilket jag inte tror stämmer:D
http://www.blocket.se/varmland/Racingcykel_Merida_Extreme_900_22824942.htm?ca=11&w=1&last=1
Quote from Charlotte Skoglund on 2 August 2009, 15:17nej du det är vanlig alu i den
har haft en likadan...
nej du det är vanlig alu i den
har haft en likadan...