Quote from Guest on 3 April 2010, 08:53Kamrater!
Jag som är helt färsk på Triathlon, men som har cyklat (och tävlat) en hel del på MTB tidigare, har fått erbjudande om att köpa en Merida Warp 5 2009 billigt.
Är det någon som har åsiter om den cykeln? Är den bra? Vad skulle vara ett bra pris
Kamrater!
Jag som är helt färsk på Triathlon, men som har cyklat (och tävlat) en hel del på MTB tidigare, har fått erbjudande om att köpa en Merida Warp 5 2009 billigt.
Är det någon som har åsiter om den cykeln? Är den bra? Vad skulle vara ett bra pris
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 09:03Merida är säkert bra, men annars kan du köpa något ännu bättre som min QR till exempel. Kolla annonsen på Blocket:
http://www.blocket.se/lund/Tempo___Triathlon_cykel__eller_enbart_ram__22284562.htm?ca=23_10&w=0&last=1
mvh
Johan
Merida är säkert bra, men annars kan du köpa något ännu bättre som min QR till exempel. Kolla annonsen på Blocket:
mvh
Johan
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 09:09Jag kikade på Merida Warp för ett par år sen när jag funderade på tempohoj. Det blev ingen då, eftersom jag prioriterade annat. Men det är en rätt vettig modell om man inte vill shoppa utomlands eller bygga ihop cykel själv.
Jag kikade på Merida Warp för ett par år sen när jag funderade på tempohoj. Det blev ingen då, eftersom jag prioriterade annat. Men det är en rätt vettig modell om man inte vill shoppa utomlands eller bygga ihop cykel själv.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 12:37Har man försökt sälja sin hoj sedan i oktober(?) och inte får den såld så bör det ju bero på något?
Men jag kan ju ha fel...
Har man försökt sälja sin hoj sedan i oktober(?) och inte får den såld så bör det ju bero på något?
Men jag kan ju ha fel...
Quote from j sollerman on 4 April 2010, 13:16Undra varför han inte fotar hela cykeln?
Undra varför han inte fotar hela cykeln?
Quote from ellen olsson on 4 April 2010, 15:29Han vill väl inte sälja hela...
Han vill väl inte sälja hela...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 17:27Har själv köpt en merida warp 6 från 2007, vilket är väl istortsett samma sak som Merida Warp 5.
Tycker att dom 13 mil jag hittills rullat på den har varit bra.
Det sitter väl Ultegra på Warp 5:an? Det gör det på min Warp 6:a.
Recension på Warp 9:an,
Har själv köpt en merida warp 6 från 2007, vilket är väl istortsett samma sak som Merida Warp 5.
Tycker att dom 13 mil jag hittills rullat på den har varit bra.
Det sitter väl Ultegra på Warp 5:an? Det gör det på min Warp 6:a.
Recension på Warp 9:an,
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 21:20Ahhh en QR, sådan ska ja ha... (L)
Ahhh en QR, sådan ska ja ha... (L)