Quote from Guest on 4 September 2013, 20:18Hej!
Ni snälla erfarna cyklister, undrar som rubriken. Skall testa en sådan på Fredag, av en bekant. Han önskar 12500kr för sin.
Idag hittade jag likadan på en annonssida för 7000kr. Båda ramstorlek 53, och jag är 179cm kort 🙂Är nybliven cyklist. Köpte
Hej!
Ni snälla erfarna cyklister, undrar som rubriken. Skall testa en sådan på Fredag, av en bekant. Han önskar 12500kr för sin.
Idag hittade jag likadan på en annonssida för 7000kr. Båda ramstorlek 53, och jag är 179cm kort 🙂
Är nybliven cyklist. Köpte
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 20:28Hur gammal är den?
Hur gammal är den?
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 20:46Där fick jag 🙂 Vet inte, i båda fallen. Har mailat personen om det nyss, och kan starx ta reda på det i fall 2.
Där fick jag 🙂 Vet inte, i båda fallen. Har mailat personen om det nyss, och kan starx ta reda på det i fall 2.
Quote from Funbeat user on 4 September 2013, 22:11Vi behöver veta vilka komponenter och hjul det är också.
Vi behöver veta vilka komponenter och hjul det är också.
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 06:55Ett svar levererat. Den för 12500 är från 2011.
Ett svar levererat. Den för 12500 är från 2011.
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 07:3612500 för en cykel som kostade 15 000 ny för två år sedan?
Tror inte det va. Snarare ligger den andre mer vettigt i pris.
Cykeln är nog bra dock, jag gillade min gamla Merida Warp även om den hade några fler år på nacken.
12500 för en cykel som kostade 15 000 ny för två år sedan?
Tror inte det va. Snarare ligger den andre mer vettigt i pris.
Cykeln är nog bra dock, jag gillade min gamla Merida Warp även om den hade några fler år på nacken.
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 07:41Ok, har samma tankar. Finns Bikediscount och Wiggle också. Är 7500kr rimligt, om den är runt 2011, eller skall man pruta om den är äldre?
Jag har absolut ingen brådska, och egentligen inte råd (men va 17).Skall jag vänta in lite höst/vinterreor ist?
//
Ok, har samma tankar. Finns Bikediscount och Wiggle också. Är 7500kr rimligt, om den är runt 2011, eller skall man pruta om den är äldre?
Jag har absolut ingen brådska, och egentligen inte råd (men va 17).
Skall jag vänta in lite höst/vinterreor ist?
//
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 07:41Ok, har samma tankar. Finns Bikediscount och Wiggle också. Är 7500kr rimligt, om den är runt 2011, eller skall man pruta om den är äldre?
Jag har absolut ingen brådska, och egentligen inte råd (men va 17).Skall jag vänta in lite höst/vinterreor ist?
//
Ok, har samma tankar. Finns Bikediscount och Wiggle också. Är 7500kr rimligt, om den är runt 2011, eller skall man pruta om den är äldre?
Jag har absolut ingen brådska, och egentligen inte råd (men va 17).
Skall jag vänta in lite höst/vinterreor ist?
//
Quote from Funbeat user on 5 September 2013, 20:327000 är den värd! Köp!
7000 är den värd! Köp!
Quote from Funbeat user on 7 September 2013, 11:45Tjenare!
Testade cykeln för det högre priset igår, och det var min 1a tempohojtur. Jopp, det var lite vingligt, och det var jobbigt med tempoställningen.
Jag har ju ingen brådis med ett ev tempoköp, så i nuläget passar jag, på båda. Har ju varit i kontakt
Tjenare!
Testade cykeln för det högre priset igår, och det var min 1a tempohojtur. Jopp, det var lite vingligt, och det var jobbigt med tempoställningen.
Jag har ju ingen brådis med ett ev tempoköp, så i nuläget passar jag, på båda. Har ju varit i kontakt