Quote from Guest on 19 May 2009, 14:19Läs mer på: http://www.midnattsloppet.com/
Läs mer på: http://www.midnattsloppet.com/
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 14:29Så, blir det någon mer svensk som springer bland danskar en halvdunkel fredagskväll?
Så, blir det någon mer svensk som springer bland danskar en halvdunkel fredagskväll?
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:45Här är en som springer på fredag.... 🙂
Här är en som springer på fredag.... 🙂
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 14:29Kul. Då är vi två svenskar bland danskar, ösregn och 15 m/s. =) Tror det kan behövas en stor stark efter de =)
Kul. Då är vi två svenskar bland danskar, ösregn och 15 m/s. =) Tror det kan behövas en stor stark efter de =)
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 10:29Det ser ut att bli riktigt vikingaväder :D.....här är det storm och regn just nu.....får hoppas det lättar lite till kvällen....
Det ser ut att bli riktigt vikingaväder :D.....här är det storm och regn just nu.....får hoppas det lättar lite till kvällen....
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 15:39Funderar på att inte åka in. Inte så kul att springa i blåst och regn som det ser ut nu. Inga duschar eller omklädningsrum finns det heller. En nästintill garanti att man kommer bli sjuk.
Funderar på att inte åka in. Inte så kul att springa i blåst och regn som det ser ut nu. Inga duschar eller omklädningsrum finns det heller. En nästintill garanti att man kommer bli sjuk.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 18:30Jag är laddad och åker över snart....tycker det känns lite ljusare nu.....optimist in i det sista coh springa kommer jag göra 😉
Jag är laddad och åker över snart....tycker det känns lite ljusare nu.....optimist in i det sista coh springa kommer jag göra 😉
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 13:46Jodå, det blev springa av. Gillade banan, speciellt genom zoo. Se på djur både i bur och springandes utanför.
Jodå, det blev springa av. Gillade banan, speciellt genom zoo. Se på djur både i bur och springandes utanför.