Quote from Guest on 5 July 2010, 20:22Fun for the whole family 😀
Fun for the whole family 😀
Quote from Funbeat user on 5 July 2010, 20:32Detta ska bli kul!
Men: "Som svensk i Midnattsloppet Frederiksberg räknas du som utländsk deltagare och hämtar deltagartröja och tidtagningschip i informationstältet vid Runners Corner från kl. 18.00 den 28 augusti."Att som skåning bli särbehandlad och
Detta ska bli kul!
Men: "Som svensk i Midnattsloppet Frederiksberg räknas du som utländsk deltagare och hämtar deltagartröja och tidtagningschip i informationstältet vid Runners Corner från kl. 18.00 den 28 augusti."
Att som skåning bli särbehandlad och
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 14:30Diskriminering? Det är väl en extra service... Danskar måste hämta ut sitt startkit i en Stadiumbutik (Precis som all adeltagare i Stockholm för den delen)
"Før Midnatsløbet henter du din deltager T-shirt sammen med en tidtagningschip i en af nedenstående
Diskriminering? Det är väl en extra service... Danskar måste hämta ut sitt startkit i en Stadiumbutik (Precis som all adeltagare i Stockholm för den delen)
"Før Midnatsløbet henter du din deltager T-shirt sammen med en tidtagningschip i en af nedenstående
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 17:30Ja där ser man, jag antog att det skickades ut med posten annars.
Jag hittar inte någon info om det finns möjlighet till dusch och byte av kläder efter loppet. Någon som vet?
Ja där ser man, jag antog att det skickades ut med posten annars.
Jag hittar inte någon info om det finns möjlighet till dusch och byte av kläder efter loppet. Någon som vet?