Quote from Guest on 21 June 2011, 10:32Någon som är sugen på lite midsommarfirande i Nice på Fredag?
Någon som är sugen på lite midsommarfirande i Nice på Fredag?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 10:42Låter trevligt! Blir dock svårt att få till för min del. Misstänker att frugan sätter sig på tvären. 🙂
Låter trevligt! Blir dock svårt att få till för min del. Misstänker att frugan sätter sig på tvären. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 00:19Go Jocke!!!
Go Jocke!!!
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 16:07Är det någon som följer tävligen och kan ge lite rapporter?
Är det någon som följer tävligen och kan ge lite rapporter?
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 22:00Var ju bara att följa live feeden på hemsidan (ironman.com), Den herre jag följde (Joakim Sundh) krigade ända in i mål på en sluttid strax över elva timmar.
En solid simning, avvaktande men stabil cykling och slutligen en fin och snabb mara som en mjuk
Var ju bara att följa live feeden på hemsidan (ironman.com), Den herre jag följde (Joakim Sundh) krigade ända in i mål på en sluttid strax över elva timmar.
En solid simning, avvaktande men stabil cykling och slutligen en fin och snabb mara som en mjuk
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 08:3440 svenskar anmälda, 32 som deltog, 31 som tog sig i mål.
Känns spontant som det var väldigt många svenskar som ville vara med i IRONMAN / Nice.
40 svenskar anmälda, 32 som deltog, 31 som tog sig i mål.
Känns spontant som det var väldigt många svenskar som ville vara med i IRONMAN / Nice.