Quote from Guest on 6 February 2012, 22:34Start och mål i Malmö. Pris 100 kr (+50 kr om man vill ha medalj).
Mer info & anmälan på www.milslukaren.se.
Start och mål i Malmö. Pris 100 kr (+50 kr om man vill ha medalj).
Mer info & anmälan på http://www.milslukaren.se.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 22:44Lite nära Flèchen 19 maj så jag kommer nog inte köra just denna.
Lite nära Flèchen 19 maj så jag kommer nog inte köra just denna.
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 22:45Se det som uppvärmning 😉
Se det som uppvärmning 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 20:26Kanske det, har du något team till Flèchen? Du är välkommen att haka på mig Mattias mfl. 🙂
Kanske det, har du något team till Flèchen? Du är välkommen att haka på mig Mattias mfl. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 21:12Har inte bestämt nåt än, det är ju fyra dagar ledigt den helgen så en lite längre långrunda skulle nog sitta fint.
Har inte bestämt nåt än, det är ju fyra dagar ledigt den helgen så en lite längre långrunda skulle nog sitta fint.
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 21:20Finns det någon information om Flèchen någonstans?
Finns det någon information om Flèchen någonstans?
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 00:16Bra fråga, det enda jag sett att Ulf Sandberg (som ansvarar för det) har det i kalendern på www.randonneurs.se .
Bra fråga, det enda jag sett att Ulf Sandberg (som ansvarar för det) har det i kalendern på http://www.randonneurs.se .
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 00:20Skapar ny tråd för Flèchen.
Skapar ny tråd för Flèchen.
Quote from Funbeat user on 6 May 2012, 16:58Någon som vet om det finns någon lämplig app till Android så man kan lägga in rundan direkt
i telefonen?
Någon som vet om det finns någon lämplig app till Android så man kan lägga in rundan direkt
i telefonen?
Quote from Funbeat user on 7 May 2012, 11:28XMotion funkar fint i iPhone, vet inte om den finns för Android.
XMotion funkar fint i iPhone, vet inte om den finns för Android.