Quote from Guest on 3 September 2011, 15:09Jag laddade in den nya 3.90 mjukvaran i min enhet häromdagen och idag körde jag mitt första pass med den. Jag såg att enheten inte upptäckte min pulsmätare och inte heller fotpoden trots att jag slagit på inställningarna för dem (Run settings->Heart rate-
Jag laddade in den nya 3.90 mjukvaran i min enhet häromdagen och idag körde jag mitt första pass med den. Jag såg att enheten inte upptäckte min pulsmätare och inte heller fotpoden trots att jag slagit på inställningarna för dem (Run settings->Heart rate-
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 15:19Har du provat på en annan dator?
Får du samma fel via Garmin Training center?Jag hade så ett tag oxå. Men jag fippla runt ett tag o efter ett tag så dykte den upp under ANT+ enheter. Vet i faan vad jag gjorde. Men under hela denna process så funkade d
Har du provat på en annan dator?
Får du samma fel via Garmin Training center?
Jag hade så ett tag oxå. Men jag fippla runt ett tag o efter ett tag så dykte den upp under ANT+ enheter. Vet i faan vad jag gjorde. Men under hela denna process så funkade d
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 15:49Jag avinstallerade ANT agenten helt och installerade sedan igen. Plötsligt hittar datorn klockan. Det allra konstigaste - direkt efteråt så hittar klockan både pulsbandet och fotpoden. Hmmm!
I vilket fall så verkar det som om att det ska funka nu!
Jag avinstallerade ANT agenten helt och installerade sedan igen. Plötsligt hittar datorn klockan. Det allra konstigaste - direkt efteråt så hittar klockan både pulsbandet och fotpoden. Hmmm!
I vilket fall så verkar det som om att det ska funka nu!
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 17:19case closed (t+)
case closed (t+)
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 20:10Vet inte om det var det som var grejen, men har man inte installert 3.7 innan tappar den nog alla inställningar som med 3.7-uppdateringen.
Jag hade installerat 3.7 innan 3.9 och har inte märkt några konstigheter alls.
Vet inte om det var det som var grejen, men har man inte installert 3.7 innan tappar den nog alla inställningar som med 3.7-uppdateringen.
Jag hade installerat 3.7 innan 3.9 och har inte märkt några konstigheter alls.