Quote from Guest on 16 July 2011, 10:02Den senaste tiden har laddningen endast hållit i ca 45 min och nu verkar den inte ladda alls.
Har haft den i 2,5 år och det kanske är så att jag skulle behöva byta batteri? Har försökt leta efter info om det men det verkar vara svårare än jag trodde.
Har
Den senaste tiden har laddningen endast hållit i ca 45 min och nu verkar den inte ladda alls.
Har haft den i 2,5 år och det kanske är så att jag skulle behöva byta batteri? Har försökt leta efter info om det men det verkar vara svårare än jag trodde.
Har
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 10:12Gå in på Garmin.se o ring deras support. De är bra o kan nog svara på hur du ska göra. Du har 3 års garanti så har du kvitto borde de kunna hjälpa dig. Min fick in fukt då jag svettas mycket o jag fick en ny klocka utan snick-snack
Gå in på Garmin.se o ring deras support. De är bra o kan nog svara på hur du ska göra. Du har 3 års garanti så har du kvitto borde de kunna hjälpa dig. Min fick in fukt då jag svettas mycket o jag fick en ny klocka utan snick-snack
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 11:01Nimhbatterierer mår också bra av att få ladda ur helt emellanåt.
Nimhbatterierer mår också bra av att få ladda ur helt emellanåt.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 11:12Dessvärre har jag ingen garanti, köpte klockan av en kille som i sin tur köpte den i USA.
Dessvärre har jag ingen garanti, köpte klockan av en kille som i sin tur köpte den i USA.
Quote from Johan T on 16 July 2011, 13:25Den har inte Nimh-batteri, den har lithiumbatteri.
Den har inte Nimh-batteri, den har lithiumbatteri.
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 14:06Ah, fel av mig, då är det tvärtom :-).
Ah, fel av mig, då är det tvärtom :-).
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 11:14305an kanske är ett alternativ. 1000 spänn känns mycket när klockan ändå är runt 3 år gammal.
Du som har använt båda klockorna - vad är skillnaden?
Har du en svensk manual att dela med dig? Att se den ger ju en bra uppfattning om klockan.
305an kanske är ett alternativ. 1000 spänn känns mycket när klockan ändå är runt 3 år gammal.
Du som har använt båda klockorna - vad är skillnaden?
Har du en svensk manual att dela med dig? Att se den ger ju en bra uppfattning om klockan.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 10:27Svensk manual kan laddas ned på Garmins webbplats.
Svensk manual kan laddas ned på Garmins webbplats.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 11:03Hej,
Samma problem för mig.. Googlade runt lite och ser att dom tycker att man skall putsa på kontakterna för laddning så att det inte är något skräp där. Min ena kontaktyta ser lite ärgig ut. Som förslag två tar dom att uppdatera mjukvaran. Den senaste
Hej,
Samma problem för mig.. Googlade runt lite och ser att dom tycker att man skall putsa på kontakterna för laddning så att det inte är något skräp där. Min ena kontaktyta ser lite ärgig ut. Som förslag två tar dom att uppdatera mjukvaran. Den senaste
Quote from Funbeat user on 21 September 2011, 21:19Eller så kan man köpa ett nytt batteri om man är lödkunnig.
http://www.thebatterystore.com/powerdiscpd304837v300mahli-ionrechargeablecoincell.aspx?variation=183
Eller så kan man köpa ett nytt batteri om man är lödkunnig.
http://www.thebatterystore.com/powerdiscpd304837v300mahli-ionrechargeablecoincell.aspx?variation=183