Quote from Guest on 6 January 2012, 14:21Är det någon annan som har problem att få upp diagrammet i Safari? Provade i Firefox och då kom diagrammet upp direkt och alla funktioner fungerade. I Safari kan man få upp en lista, men inget diagram oavsett vilka urval man anger.
Är det någon annan som har problem att få upp diagrammet i Safari? Provade i Firefox och då kom diagrammet upp direkt och alla funktioner fungerade. I Safari kan man få upp en lista, men inget diagram oavsett vilka urval man anger.
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 14:31Jag använder uteslutande Safari som webläsare men har inga problem. Kanske någon inställning? Har du Iphone? Får du upp diagrammet där?
Jag använder uteslutande Safari som webläsare men har inga problem. Kanske någon inställning? Har du Iphone? Får du upp diagrammet där?
Quote from Funbeat user on 6 January 2012, 14:34Vad jag vet är diagremmat en flashapplikation, som inte visas i iPhone...
Edit: har du installerat ett flash-plugin i din Safari? Annars kan du börja där.
Vad jag vet är diagremmat en flashapplikation, som inte visas i iPhone...
Edit: har du installerat ett flash-plugin i din Safari? Annars kan du börja där.
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 14:20Nu har jag installerat Flash för Safari och får upp diagrammet. Tack för hjälpen. Jag kan inte se det i min iPhone, där kan jag bara lägga in träning mm men ingen analys. Vet inte hur mycket man ska kunna göra i den applikationen. Men det viktigaste är at
Nu har jag installerat Flash för Safari och får upp diagrammet. Tack för hjälpen. Jag kan inte se det i min iPhone, där kan jag bara lägga in träning mm men ingen analys. Vet inte hur mycket man ska kunna göra i den applikationen. Men det viktigaste är at
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 14:41Funbeat-Appen ger inte tillgång till analysverktyg och iPhone saknar stöd för flash, så där kan du nog inte göra mycket. 🙂
Funbeat-Appen ger inte tillgång till analysverktyg och iPhone saknar stöd för flash, så där kan du nog inte göra mycket. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 21:09Jag menade inte i funbeat-appen utan på Safari på iPhonen. Men vad bra att det löste sig.
Jag menade inte i funbeat-appen utan på Safari på iPhonen. Men vad bra att det löste sig.