Quote from Guest on 29 October 2011, 20:00Om jag väljer hela 2011 veckovis får jag staplar, men väljer jag de 90 senaste dagarna får jag "Det finns ingen träning att visa".
Varför fungerar det inte för vissa perioder? Är det flash som är knasigt eller? Kan man göra något för att få det att fung
Om jag väljer hela 2011 veckovis får jag staplar, men väljer jag de 90 senaste dagarna får jag "Det finns ingen träning att visa".
Varför fungerar det inte för vissa perioder? Är det flash som är knasigt eller? Kan man göra något för att få det att fung
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 20:10Jag fick så också, gjorde om det ett par gånger (ändrade och ändrade tillbaka) innan det fungerade tillslut.. Nått fel verkar det vara!
Jag fick så också, gjorde om det ett par gånger (ändrade och ändrade tillbaka) innan det fungerade tillslut.. Nått fel verkar det vara!
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 21:42Jag får så mest hela tiden, det är bara att ladda om diagrammet några gånger igen så brukar det börja funka.
Jag får så mest hela tiden, det är bara att ladda om diagrammet några gånger igen så brukar det börja funka.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 21:50Det brukar ofta vara tomt först men ordna sig när jag klickar på "Hämta".
Det brukar ofta vara tomt först men ordna sig när jag klickar på "Hämta".
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 21:54Ok. Tyckte jag provade att pilla på den där några gånger, men ladda om gjorde jag kanske inte då. Får prova det nästa gång, fast det vore ju skönt om det kunde fungera direkt... 🙂
Ok. Tyckte jag provade att pilla på den där några gånger, men ladda om gjorde jag kanske inte då. Får prova det nästa gång, fast det vore ju skönt om det kunde fungera direkt... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 22:01Nä, nu har jag testat att ladda om, att trycka X antal gånger på "Hämta"-knappen och surfa till en annan sida och gå tillbaka, men NIX. Fungerar icke. Det är helt valfritt.
Kasst.
Nä, nu har jag testat att ladda om, att trycka X antal gånger på "Hämta"-knappen och surfa till en annan sida och gå tillbaka, men NIX. Fungerar icke. Det är helt valfritt.
Kasst.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 22:12Självklart vill man att det ska funka direkt. 🙂 Som sagt brukar det funka för mig att bara trycka Hämta igen ett par gånger. Jag använder den sidan så ofta att jag inte orkat irritera mig på det. 😉
Självklart vill man att det ska funka direkt. 🙂 Som sagt brukar det funka för mig att bara trycka Hämta igen ett par gånger. Jag använder den sidan så ofta att jag inte orkat irritera mig på det. 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 22:16Jag brukar låta bli att säga nedvärderande saker när saker inte fungerar, men nu blev jag lite småirriterad, för jag vill väldigt gärna använda verktyget och det går bara inte. Inte alls. Inte ens med omladdning etc.
Men nu släpper jag det. Inte värt att
Jag brukar låta bli att säga nedvärderande saker när saker inte fungerar, men nu blev jag lite småirriterad, för jag vill väldigt gärna använda verktyget och det går bara inte. Inte alls. Inte ens med omladdning etc.
Men nu släpper jag det. Inte värt att
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 10:22Min erfarenhet (mycket ovetenskapligt):
1. Med en addblocker igång så funkar analysen väldigt dåligt. Detta är väl dock mer att betrakta som en feature 🙂
2. Man måste ofta hämta flera gånger innan data kommer.
3. Det verkar som att perioden har betydels
Min erfarenhet (mycket ovetenskapligt):
1. Med en addblocker igång så funkar analysen väldigt dåligt. Detta är väl dock mer att betrakta som en feature 🙂
2. Man måste ofta hämta flera gånger innan data kommer.
3. Det verkar som att perioden har betydels
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 11:09Ja, men...
1. Jag har inga Adblocker igång... 🙂
2. Jag hämtade flera gånger på olika sätt (genom att klicka på knappen, hård-omladda samt surfa runt sidan, etc) utan positivt resultat.
3. Jag valde perioden "de senaste 90 dagarna" och ville se veckorna
Ja, men...
1. Jag har inga Adblocker igång... 🙂
2. Jag hämtade flera gånger på olika sätt (genom att klicka på knappen, hård-omladda samt surfa runt sidan, etc) utan positivt resultat.
3. Jag valde perioden "de senaste 90 dagarna" och ville se veckorna