Quote from Guest on 9 October 2012, 21:30Helt plötsligt har min Funbeat app till Iphonen slutat fungera. Under Min träning visas ingenting och efter en stund kommer en meddelanderuta upp med texten "Det gick inte att hämta informationen om personen". Rundor som jag spelar in med GPS:en i telefon
Helt plötsligt har min Funbeat app till Iphonen slutat fungera. Under Min träning visas ingenting och efter en stund kommer en meddelanderuta upp med texten "Det gick inte att hämta informationen om personen". Rundor som jag spelar in med GPS:en i telefon
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 21:40Start om mobilen
Det händer till mig ofta när jag gå emellan wifi och 3g
Start om mobilen
Det händer till mig ofta när jag gå emellan wifi och 3g
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 21:42Har tyvärr testat det med utan resultat 🙁
Har tyvärr testat det med utan resultat 🙁
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 00:15Jag har samma problem, har provat allt funkar inte 🙁
Jag har samma problem, har provat allt funkar inte 🙁
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 07:34Händer mig alltsom ofta när jag ska kolla mitt planerade pass för dagen i kalendern. "Det gick inte att hämta informationen om personen". Ett alltmer frustrerande fel i appen! Har försökt att starta om, ominstallera osv - men problemet kvartstår.
Funkti
Händer mig alltsom ofta när jag ska kolla mitt planerade pass för dagen i kalendern. "Det gick inte att hämta informationen om personen". Ett alltmer frustrerande fel i appen! Har försökt att starta om, ominstallera osv - men problemet kvartstår.
Funkti
Quote from Funbeat user on 29 October 2012, 17:47Ta bort gamla "planerade pass" så funkar det, hjälpte mig att få igång "Min Träning" fliken
fick tipset på denna tråden
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1281538
Ta bort gamla "planerade pass" så funkar det, hjälpte mig att få igång "Min Träning" fliken
fick tipset på denna tråden
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 16:33Att starta om telefon och app hjälpte inte för mig men när jag flyttade dagens planerade pass till imorgon så funkade det! 🙂
Att starta om telefon och app hjälpte inte för mig men när jag flyttade dagens planerade pass till imorgon så funkade det! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2013, 11:07Alltså jag har också problem, på inställningarna på min iphone 5 är funbeat helt tom.
Ska man verkligen behöva flytta pass till dagen efter??
Och om detta problem funnits så här länge, varför har det inte fixats??
Alltså jag har också problem, på inställningarna på min iphone 5 är funbeat helt tom.
Ska man verkligen behöva flytta pass till dagen efter??
Och om detta problem funnits så här länge, varför har det inte fixats??