Quote from Guest on 31 July 2009, 10:53Min (numera) kära storebror fyller 40 i höst och han tycker om att cykla. Planen är att ge honom ett presentkort till Roslins så får han rocka loss i butiken bäst han vill och välja det han vill ha/behöver.
Men.
Det hade varit kul att komma med något in
Min (numera) kära storebror fyller 40 i höst och han tycker om att cykla. Planen är att ge honom ett presentkort till Roslins så får han rocka loss i butiken bäst han vill och välja det han vill ha/behöver.
Men.
Det hade varit kul att komma med något in
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:03En Camelbak eller liknande är inte så galet men ganska användbart, i alla fall om han vill köra i skogen.
En Camelbak eller liknande är inte så galet men ganska användbart, i alla fall om han vill köra i skogen.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:06Flaskställ i kolfiber - för lyxigt för att köpa själv (?)
Multiverktyget man inte trodde man behövde
Teamstripade strumpor/N.
Flaskställ i kolfiber - för lyxigt för att köpa själv (?)
Multiverktyget man inte trodde man behövde
Teamstripade strumpor
/N.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:08justja, glömde den lilla detaljen *hehe*
han cyklar landsväg och rakar benen och allt sånt där 😉
justja, glömde den lilla detaljen *hehe*
han cyklar landsväg och rakar benen och allt sånt där 😉
Quote from ellen olsson on 31 July 2009, 11:11Skins går säkert hem men vad som är bäst beror ju lite grand på vad du har för budget också.
Skins går säkert hem men vad som är bäst beror ju lite grand på vad du har för budget också.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:13Tempodräkt och 40-årskris passar väl som handen i handsken? 😉
Tempodräkt och 40-årskris passar väl som handen i handsken? 😉
Quote from ellen olsson on 31 July 2009, 11:18Tempodräkt har man normalt sett bara i klubbfärger. Jag vet ingen som tränar i tempodräkt.
Tempodräkt har man normalt sett bara i klubbfärger. Jag vet ingen som tränar i tempodräkt.
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 11:22> Tempodräkt har man normalt sett bara i klubbfärger. Jag vet ingen som tränar i tempodräkt.
Just därför passar en egen tempodräkt in under kul/fånigt 🙂
> Tempodräkt har man normalt sett bara i klubbfärger. Jag vet ingen som tränar i tempodräkt.
Just därför passar en egen tempodräkt in under kul/fånigt 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 12:08varför inte en epilator... 🙂
varför inte en epilator... 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:33Campa gör en korkskruv
BILD:http://cykelcity.jetshop.se/pub_images/original/campagnolo-corkscrew_467.jpg
Campa gör en korkskruv
BILD:http://cykelcity.jetshop.se/pub_images/original/campagnolo-corkscrew_467.jpg