Quote from Guest on 26 January 2011, 07:40Hej, står i kast att köpa min första racer och skulle vilja ha tips på några olika alternativ i 15,000 kr klassen.
Jag är nybörjare och vill köpa en racer som jag kan växa med, har tänkt att den skall få tjänstgöra som träningskompis i första hand men är
Hej, står i kast att köpa min första racer och skulle vilja ha tips på några olika alternativ i 15,000 kr klassen.
Jag är nybörjare och vill köpa en racer som jag kan växa med, har tänkt att den skall få tjänstgöra som träningskompis i första hand men är
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 07:50Eftersom du bor i Göteborg så hade jag börjat med att gå till Cykelcity på Övre Husargatan så kommer du att få bra hjälp plus att dom har ett bra utbud
Eftersom du bor i Göteborg så hade jag börjat med att gå till Cykelcity på Övre Husargatan så kommer du att få bra hjälp plus att dom har ett bra utbud
Quote from Camilla Höög on 26 January 2011, 08:05Prata med olika cykelhandlar och se vad de rekommenderar. Kolla på deras webbplatser och se vad du kan få inom din budget. Till slut så kommer du få en bild av vad du vill ha och behöver. Sen är det bara att prova och se vad som känns bra.
Jag köpte min
Prata med olika cykelhandlar och se vad de rekommenderar. Kolla på deras webbplatser och se vad du kan få inom din budget. Till slut så kommer du få en bild av vad du vill ha och behöver. Sen är det bara att prova och se vad som känns bra.
Jag köpte min
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 08:55Nya numret av Kadens hade en hel del bra tips kring detta
Nya numret av Kadens hade en hel del bra tips kring detta
Quote from Funbeat user on 26 January 2011, 21:22CM är bra, du kan nog få bra hjälp av Göran.
CM är bra, du kan nog få bra hjälp av Göran.
Quote from Berit Bengtson on 26 January 2011, 21:30Anders Andersson skrev
> hittade en prissänkt jubiléumscykel med helkarbonkarbon?
Hur gammal?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Karbon
Anders Andersson skrev
> hittade en prissänkt jubiléumscykel med helkarbon
karbon?
Hur gammal?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Karbon
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 10:20Kan ju möjligtvis vara så att han menar Kolfiber (Carbon på Eng)
Eller? 😉
Kan ju möjligtvis vara så att han menar Kolfiber (Carbon på Eng)
Eller? 😉
Quote from Berit Bengtson on 27 January 2011, 10:49Varför skriva något annat än det man menar?
Men om det är så får Anders svara på.
Varför skriva något annat än det man menar?
Men om det är så får Anders svara på.
Quote from Camilla Höög on 27 January 2011, 15:29Jag bjuder på den 🙂
Jag bjuder på den 🙂