Quote from Guest on 6 September 2010, 09:38Har förstått att det inte är helt ovanligt. Kan man göra något åt det? Eller kan man få den utbytt på garantin? Någon som fått det? Jag använder ju ljudsignalerna ofta när jag kör intervaller så jag vill ju inte vara utan. Är det svett/smuts som kommit in
Har förstått att det inte är helt ovanligt. Kan man göra något åt det? Eller kan man få den utbytt på garantin? Någon som fått det? Jag använder ju ljudsignalerna ofta när jag kör intervaller så jag vill ju inte vara utan. Är det svett/smuts som kommit in
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 09:48Hej! Helt rätt att det är svett/skit som tagit sig in.
Finns 3-4 samlade hål på undersidan.
Jag gjorde rent med tandpetare/nål. Bättre blev det men inte bra.
Hej! Helt rätt att det är svett/skit som tagit sig in.
Finns 3-4 samlade hål på undersidan.
Jag gjorde rent med tandpetare/nål. Bättre blev det men inte bra.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 10:24Åh, precis samma sak har hänt min! Ska genast leta reda på en tandpetare och se vad jag kan göra!
Åh, precis samma sak har hänt min! Ska genast leta reda på en tandpetare och se vad jag kan göra!
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 11:28Sverigeköpt klocka?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=800034
Satte en bit tejp över hålen på den nya för säkerhets skull.
Sverigeköpt klocka?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=800034
Satte en bit tejp över hålen på den nya för säkerhets skull.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 16:21Jag har varit i kontakt med Garmins support och de vill att jag gör en total reset av klockan samt kollar uppdatering av mjukvara, men detta har jag inte hunnit göra ännu. Jag antar att det inte kommer att hjälpa, och då ska jag skicka in den. Skönt att h
Jag har varit i kontakt med Garmins support och de vill att jag gör en total reset av klockan samt kollar uppdatering av mjukvara, men detta har jag inte hunnit göra ännu. Jag antar att det inte kommer att hjälpa, och då ska jag skicka in den. Skönt att h
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 19:08Jag resetade för en vecka sen, det enda det gjorde var att reseta klockan. pipen är lika borta som innan.
Jag resetade för en vecka sen, det enda det gjorde var att reseta klockan. pipen är lika borta som innan.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 18:27Nu har jag fått en ny klocka på posten! Skickade in den gamla i tisdags eftermiddag och kunde hämta ut den nya idag fredag. Och låter gör den som bara den! Får bli lite intervallträning i helgen. (t+) Och en tejpbit på hålen...
Nu har jag fått en ny klocka på posten! Skickade in den gamla i tisdags eftermiddag och kunde hämta ut den nya idag fredag. Och låter gör den som bara den! Får bli lite intervallträning i helgen. (t+) Och en tejpbit på hålen...